A fertőzés terjed

Az olaszteleki származású, jelenleg az Amerikai Egyesült Államokban, a houstoni MD Anderson Rákkutató Központban dolgozó Balázsi Gábor szerint, a koronavírus igenis létezik, az ellene hozott óvintézkedéseket pedig minden lazítás ellenére az eddigieknél is szigorúbban be kellene tartani!

A kutató a világhálón tett közzé egy levelet, melyben aggodalmát fejezi ki a járványellenes óvintézkedések lazítása, feloldása miatt.

„Erdővidék, Székelyföld, vigyázz! Biztos forrásból tudom, hogy a SARS–COV-2-koronavírus terjed a környéken. Aggódva láttam, hogy Románia megszűntette az óvintézkedéseket, miközben a fertőzések száma emelkedik. Még több aggodalommal olvasom, hogy ebből kifolyólag sokan úgy tekintik, hogy elmúlt a járvány, vagy talán nem is létezik”

– írja levelében.

Balázsi úgy véli, hogy azok, akik azt terjesztik, hogy a koronavírus nem létezik, vagy valamilyen összeesküvés áll mögötte, azok mind alávaló szélhámosok.

– A SARS–COV-2-koronavírus létezik, és a fertőzések világszinten is, és Székelyföldön is szaporodnak

– állítja tudósként és kutatóként.

Végül arra figyelmeztet, hogy a román állam „lazasága” ellenére, mi figyeljünk oda minél szigorúbban az óvintézkedésekre, kerüljük a csoportosulást, viseljünk maszkot, és amennyiben lehet, maradjunk továbbra is otthonainkban.

Böjte Ferenc / Székely Hírmondó

79 hozzászólás

  1. Mikulás

    Kedves Dr András Varga, az ön által beidézett két cikk, amelyek közül az egyik a hidroxiklorokint próbálja támadni és lejáratni, mindkét cikk nemzetközi botrányba fulladt és visszavonták a két cikket.

    Az orvostudományban járatlan emberek kedvéért szükséges elmondani, hogy EKKORA BOTRÁNY RÉG VOLT UTOLJÁRA, ennek a két visszavont cikknek az esetét elrettentő példaként fogják tanítani orvostudományi etikai órákon, hogy ÍGY NEM SZABAD ORVOSTUDOMÁNYT MŰVELNI.

    A két cikk két kimagasló tekintélyű orvostudományi lapban jelent meg, kimagasló tekintélyű szerzők adták hozzá a nevüket, s most utólag úgy tűnik, közönséges csalás volt az egész! Ez akkora kaliberű nemzetközi botrány, amiből tíz-húsz évente ha van egy, utoljára a Vioxx botrány volt ekkora, és ez is mutatja, hogy itt egy NEMZETKÖZI TUDOMÁNYOS BŰNSZÖVETKEZET ÁLL MIND A MESTERSÉGES KORONAVÍRUS BIOFEGYVER, MIND PEDIG A RÁNK ERŐLTETETT VAKCINA MINT MEGOLDÁS HÁTTERÉBEN!!

    Ennek a nemzetközi tudományos bűnszövetkezetnek a levesébe köpött bele minden orvos aki azt találta, hogy hát az olcsó és BIZTONSÁGOS hidroxiklorokin gyógyszer igen hatásos a koronavírus ellen. A bűnszövetkezetnek nagyon fontos, hogy a hidroxiklorokin gyógyszernek rossz hírét keltse, mert hát a bűnszövetkezet vakcinát akar eladni a saját maga gyártotta koronavírus biofegyver ellen, a bűnszövetkezet vakcina eladásból akar több ezermilliárd (angolul trillion) dollár profitot zsebre tenni.

    Válasz
  2. Mikulás

    Egy kicsit utána olvastam a hidroxiklorokin gyógyszernek. Nemcsak hogy malária kezelésére használják, de egészséges embereknek is adják malária megelőzése érdekében, profilaxis = megelőzés céljára, hogy ne kapják el a malária betegséget.

    S persze azon kívül, hogy embermilliók szednek hidroxiklorokin gyógyszert a malária megelőzése vagy pedig gyógyítása érdekében, további embermilliók szednek vagy szedtek hidroxiklorokint rheumatoid arthritis vagyis reumás ízületi gyulladás és lupus erythematosus ellen.

    Tehát a hidroxiklorokin, amit legalább százmillió ember szedett az utóbbi 60 év alatt, nem csak betegség kezelése, de betegség megelőzése érdekében is, egy jól ismert és BIZTONSÁGOS gyógyszer hírében állt a koronavírus támadás előtt.

    Kína és Brazília, valamint francia, olasz és más orvosok továbbra is hasznos és BIZTONSÁGOS szernek tekintik a hidroxiklorokint, koronavírus ellen is.

    De most hirtelen amerikai és európai uniós főmuftik azt kezdték híresztelni, hogy a hidroxiklorokin nem biztonságos gyógyszer.

    Szerintem HAZUDNAK.

    Szánt szándékkal növelni akarják a félelem, a kiszolgáltatottság érzését a tömegekben, mert ez egy BIOTERRORISTA TÁMADÁS, amiben az amerikai és európai uniós vezetők benne vannak, Kína és Brazília viszont nincs benne. Ezért Kína és Brazília nem próbál hazudozni, de az amerikai és európai uniós vezetők hazudoznak, rossz hírét keltik a hidroxiklorokin gyógyszernek, mert nem érdekük, hogy az embereken segítsenek egy jól ismert, régi, olcsó és biztonságos gyógyszer segítségével. Nekik az az érdekük, hogy pánikot keltsenek, és vakcinákat erőltessenek az emberekre.

    Válasz
    • Mikulás

      Nagyon érdekes még Donald Trump szerepe ebben a színjátékban.

      Trump a felhőkarcolókat építtető vállalkozó nyilván tudja azt is, hogy acél gerendákra épített felhőkarcolók nem szoktak egy tűzvésztől összedőlni, tehát a pofátlanul hazudozó amerikai kormány követte el a 2001 szeptember 11-i terrortámadást saját amerikai népe ellen.

      Azután azt mondja egy oknyomozó újságíró, hogy azt is sejteni lehet, mikor oltották be Trump elnököt koronavírus ellen: 2019 novemberben, amikor a hadsereg biológiai fegyver részlegére látogatott. Továbbá, az újságíró szerint, Trump aki korábban mikróba fóbiás ember hírében állt, vagyis olyan ember hírében aki pedánsan vigyáz, hogy kezet mosson, és ne elegyedjen emberek közé, ahol illik kezet fogni, ölelkezni, nos ez a mikróba fóbiás Trump furcsán viselkedett idén tavasszal. Márciusban, amikor már tombolt a koronavírus New York városban, Trump félelem nélkül, maszk nélkül ment ki embertömegek közé, jobbra balra kezet rázott emberekkel, pedig korábbi évek során nem így viselkedett. Az újságíró szerint Trump azt tesztelte, hogy valóban működik a vakcina, amit a hadsereg a biológiai terrorfegyverrel együtt már titokban kifejlesztett és letesztelt. Logikailag, az Amerikát kontrolláló Háttérhatalom el se indította volna ezt a koronavírus járványt, ha nem lenne kezében a koronavírus ellenszere is, az pedig a már titokban korábban kifejlesztett és letesztelt vakcina, de a hidroxiklorokin is ellenszernek tekinthető, nem tökéletes de eléggé hatékony és olcsó ellenszer.

      Na most az á kérdés, miért nem áll ki Donald Trump elnök a nagy nyilvánosság elé, miért nem mondja el mindenkinek, hogy nem csak a 2001 szeptember 11-i terrortámadást, de ezt a koronavírus bioterrorista támadást is az amerikai kormány és hadiipar felett uralkodó Háttérhatalom követte el, aminek nyilván tagjai Bill Gates, Anthony Fauci stb?

      Miért nem borítja ki a bilit Donald Trump, egy nyilvános televíziós beszéd formájában?

      Szerintem, azért nem, mert az amerikai nép egy csomó strucc, akik homokba dugták a fejüket, és nem is akarják hallani az igazságot. Donald Trump, még ha meg is próbálná kitálalni az igazságot, nem számíthatna rá, hogy mobilizálni tudná az amerikai tömegeket a Háttérhatalom ellen. Az amerikai tömegek bégető birkák, homokba dugott fejű struccok, esztelen lemmingek. Még jól meg is haragudnának Trumpra, ha megpróbálná őket az igazsággal szembesíteni, s aztán jönne egy “magányos gyilkos”, és jól kiloccsantaná Trump agyvelejét. Kennedy elnök agyvelejét is kiskanállal kellett összekapargatni az aszfaltról, meg a felesége ruhájáról, miután fejbe lőtte őt egy “magányos gyilkos” Dallas városában.

      Válasz
      • TÓDUCZ

        Kedves, aranyos Mikulás bácsi, há azért nem, mert Ő is szereplője a hátérhatalom által írt világszínjátéknak. Rá a negatív szerepet osztották, olyan, mint Lucifer az Ember tragédiájában. Az amcsik Kínával játsszák a nagy meccset, Putyin pedig a sarkon leskelődik, hogy hova álljon a megfelelő pillanatban, ahhoz, hogy minél nagyobb hasznot tudjon húzni. A háromból csak kettő marad, s lehet egy újabb világfelosztást nyélbe ütni a két talpon maradt között. Egyébként misofóbia a baktériumoktól való fóbia.

        Válasz
      • Dr. András Varga

        Kedves Mikulás,
        valóban próbálkoznak különbözö antivirális ismert gyógyszerekkel. Az egyik az antimalária hatású hydroxichloroquin.Két journalban a vizsgálati eredményeket leközölték: a “The Lancet”-ben és a “The New England Journal of Medicine”-ben. ùgy tudom 2020 junius 04-n Autor: Mandeep R. Mehra et al.
        A szerzök szerint a halálozási számok magasabbak voltak, mint a kezetlen csoportban. Erre a WHO alkalmatlannak találta a gyógyszert a COVID-19 kezelésére. Franciaország, Olaszország és Belgium abbahagyta a hyroxichloroguine alkalmazását, Németországban még vizsgálják, de valószinü, hogy itt is be fogják tiltani.
        Az kétségtelen, hogy a hydroxichloroquine az autoimmun megbetegedésehknél hatásos a gyulladások ellen a rheumatoid arthritis (autoantitest az Immunglogulin G nehéz lánca ellen) és a lupus erythematodisnál(Antinukleáris autoantitest) viszont nagyon sok mellékhatással kell számolni. Röviden: szemnél irreverzibilis retinopathie, májnál sejtsérülés magas transzamináz (GPT) emésztöszervi zavarok hányások, hasmenések, Idegrenszeri zavarok mint gyakori fejfájás, szédülés, gondolkodási zavarok,
        Börnél fényézékenység, viszketesség, Vérképzésnél fehérvérsejtszám csökkenés és thrombocitopenie.
        Kardiologiás Zavarok QT- idö elnyúlása. Braziliában, ahol alkalmazzák még a készítményt, több szívrithmus zavarról számolnak be. Egyebként hyroxichloroquine a Plasmodium falciparum (a legsúlyosabb malária) megelözösére rövid ideig kiválóan alkalmas. Az utazás elött 1 héttel el kell kezdeni a szedését és 4 hétig a visszautazás után tovább kell szedni. A másik gyógyszer a Remdesivir, ami gátolja az RNA virus polimeráz aktivitását és így a virus nem tudja saját genomját megsokszorosítani.
        Hatásos az Ebola virus, Margburg virus, Lassavirus, MERS-CoV és a SARS-CoV ellen is, söt az influenzavirus A, Hendra virus, kanyaróvirus és a mumszvirus ellen is hat. A Remdesivir jobb, mint a hyroxichloroquine, de egyik sem gyogyít a súlyos és akut esetekben. Sajnos hatásos oltóanyag még nincs; probléma van, hogy a semlegesítö antitestek hamar eltünnek, így az immunitás csak rövid idöre érhetö el.

        Válasz
      • Dr. András Varga

        Kedves Mikulás bácsi, az internet angol nyelvü web-jén 2006-ban már egy millió és 2011-ben már 7,85 millió megjegyzést talál a 9/11 conspiracy elméletre. Az összeesküvési elméletnek kedvezett, hogy a Bush elnök kormánya 2001-ben már hírt kapott a készülödö terrorbüncselekmény elökészítéséröl, de nem hitték el, mert ténylegesen rossz volt a kommunikatio a titkos szolgálat és az FBI között. A másik, ami az összeesküvési elméletnek kedvezett, hogy a tanúk robbnásokat hallottak a két World Center épületének összeomlása elött, amiböl arra következtettek, hogy egy tervezett belsö merénylet miatt történt a tragédia kb 3000 halottal és plusz 343 tüzoltó áldozattal. A valójában két amerikai és norvég vegyész szakértök megállapították, hogy a repülögép az épületbe történt összeütközés után kigyulladt és szétroncsolódott. 30 tonna aluminium negolvad
        és az alatta levö emeleteken 100.000 liter víz volt. Ha az olvadt aluminium a vízbe folyik, akkor aluminiumoxid (Al2O3) és hidrogéngáz (H2) keletkezik. 30 tonna olvadt aluminum plusz viz megfelel 90 tonna TNT-nek. Az olvadt elemi aluminium és a Vasoxid (Fe203) valamint a rengeteg gipsz (CaSO4) csak fokozta a robbanás erejét. Az épületekben nem történt semmi bombamerénylet. Az összeesküvési elméleteket az utolsó Final Report is hitelesen cáfolja.

        Válasz
        • ez van

          Kedves Varga, ne próbáljon Mikulással vitába szállni, hisz ezen a téren ő doktorabb, mint ön. Egyrészt, a halottak száma sem stimmel, hisz a kutatások 1621-et igazolnak a 343 tűzoltóval együtt, nem 3000+343, továbbá, egy ilyen épületben mit keres egyben 100000 liter (100 tonna) víz? Ha meg nem egyben van, a párolgási sebesség miatt a leírt reakció nincs. Olvassa figyelmesen és gyermeki kíváncsisággal dr. Judy Wood könyvét, a Hová tűntek a WTC tornyok? Szkeptikusan olvassa, és csak az igazán dokumentálható, összeesküvések gyanújától mentes részeket jegyezze ki magának, majd magyarázza meg a történteket. Persze, a Tesla-Hutchison-effektust is tanulmányozza át annyira, hogy megértse, a mikrohullámú sütő működési elvét hasonló módon. Valamint azt sem árt, ha utánaolvas az elmúlt évek japán felfedezésének, ami a fémek porrá válását egyszerű módon kivitelezhetővé teszi. És még egy: a Final Report cáfolatait ne vegye kész pénznek, hisz azt kész pénzért csinálták. Jó szórakozást.

          Válasz
      • Dr. András Varga

        Kedves drága aranyos Mikulás bácsi, “Az amerikai tömegek bégető birkák, homokba dugott fejű struccok, esztelen lemmingek.” Figyelemreméltó megfigyelései vannak! Még az hiányzik, hogy “genetikilag alávaló”. Igaz, hogy ezt más írta egy másik népre, aztán el is kellett menekülnie.

        Válasz
    • TÓDUCZ

      Kedves, aranyos Mikulás bácsi, Ön lassacskán aszpirint, mindenre ható gyógyszert, csinál a hidroxiklorokinból.

      Válasz
      • Mikulás

        Ne torzítson, Tóducz Úr.

        Malária, reumás ízületi gyulladás, lupus, és most a koronavírus.

        Ezek ellen hat a hidroxiklorokin, összesen 4 betegség ellen jelenlegi tapasztalataink szerint. Ez alapján nem állítható, hogy mindenre ható gyógyszer lenne.

        Válasz
  3. dobai

    Nem tudom miért ugrottak neki Joenak, hisz az autószerelő
    ma már egy komoly tudást megkövetelő szakma. Minden komputer
    vezérlésű. Olyan autókat gyártanak, hogy hat nyelven beszélnek
    és a hetediken dadognak. Pl. maguktól beparkolnak, ha szűk a
    hely a parkoláshoz akkor leáll. Vagy ha hirtelen sávot változtatsz,
    akkor figyelmeztet(sípol), szükség esetén magától fékez, ha
    letérsz az úttestről azt is jelzi stb.
    Mindezt onnan tudom: a szomszédomnak ilyen autója van,
    néha el szoktam lopni, aztán feszítek vele mint malac a jegen.
    Lényegtelen az, hogy mi a szakmád. A lényeg az, hogy szeresd azt amit
    csinálsz, mert akkor a hobbydá válik és tudsz fejfődni benne.

    Válasz
    • joe

      Kedves Dobai ur,hosszu a tortenet,hogy miert ugrottak nekem,mar az elso beirasaimra. Azota mar minden voltam,a muhelyben sepregeto,alkatreszmoso,legujabban Toducz jovoltabol,mert O a fotamado,olacsarelo boy stb. O nem tudja lenyelni,sem az ot Istenito baratai,hogyha masnak mas velmnye van,igy az Onet sem. Nemreg irtak mindkettonrol,hogy egy nincstelen senkik vagyunk. Aztan O sokra is vitte,mindenkit megtamadva. Mindegy,ha netan miutan lejar ez a pandemia,es valaha Torontoba jon szivesen bemutatkozhatok es megmutathatom a diplomamat,a licence-met. Tobbe valaszra sem meltatom Toduczot,sem Nyilast. Tolem irhatnak amit akarnak. Annyit megjegyeznek,hogy ez a muallam,meg a gyulemeny,egy vilagraszolo tudomanyt,technikat,jo eletet,SZABADSAGOT!!! stb teremtett meg a hibaival eggyutt,mert nincs tokeletes semmi a vilagon,csak egyedul Toducz. Az Ur legyen magaval es vigyazzon az egeszsegere,ezekben a nehez idokben. Tisztelettel Joe.

      Válasz
      • Nyilas

        Kedves Joe.
        Látom nem érzi az ironiát.
        Nem csodálom.

        Válasz
      • TÓDUCZ

        Jócka bá, ezt a szirupos, ragacsos szöveget már ledarálta itt az ermán 15 év alatt 1001-szer és aztán minden fogadalma ellenére elsütötte 1002-szer is. Szeretettel várom 1003-ok alkalommal is fogadalma megtartását. Torontóban Önön kívül, nincs látványosság, s azért pedig nincs miért oda cocokázni, hisz itt az ermán is meg lehet “csodálni”!

        Válasz
    • TÓDUCZ

      Kis betűs dobai úr, tessék már nekem is elárulni ama lényeget, amely szerint tudsz fejlődni a hobbiddá vált szeretéseidben? Felfedezték Ámerikában?

      Válasz
    • Nyilas

      Kedves kisbetüs dobao úr.
      Tökéletesen egyet értek az utolső mondataival.
      Joenak nem az állitólagos autószerelő szaknájával van a bajunk, hanem az ostoba nagyképüségével, amivel 15 évvel ezelőtt megjelent itt az erman.
      Éppen azért, amit a modern autókről irt, az autószerelő szakma mára a betanitott munka szintjére került.
      Az autószerelő annyit tud, hogy csatlakoztatom a számitógépet az autóra, és a diagnosztika megmondja mi a baj. Ha nincs “diag” akkor széttárjuk a kezünket.
      Sajnos, ez egyre több szakmára elmondható.
      Aztám megrendeljük az új alkatrészt , amit a diag hibásnak jelölt, és kicseréljük
      Valamikor, amikor ön még nem dobaiskodott itt, megirtam egy esetünket, amikor Erdélyben a világ végén, egy péntek délután szétment a vizpumpánk egy Toyotában. Egy világ végi kis faluban, egy TSZ telepből kialakitott autójavitó műhelyben, nem Joe féle “diplomás. és licences” , hogy is irta Joe, “autótechnikusok”. csak egyszerő falusi román melósok, munkaidú után leszerelték a hibás alkatrészt. elvitték egy másik faluba, egy szintán nem diplomás. és licences, mindennapi román elmberhez, aki a fészerben kialakitott múhelyében éjszaka felújitotta, másnap délelőtt a műhelyben, ami ugye egy kóceráj Joe kanadai szervizéhez viszonyitva, túlörában beszerelték, és szombat délben indulhattunk tovább.
      Ugye nem haragszik, ha ezt az öt, egyszerű, vidéki román embert, aki hátom Magyarországról jött ember miatt feláldozta a szabadideját, többre becsülöm, a diplomás és licences kanadai Joenál, aki széttárta volna a kezét, mert sem komputer, sem diag, sem új alkatrész, és különben is zárva vagyunk, meg egyébként sem értem a nyelvüket.
      De Joe szerint ezek elmaradott, buta, semmihet sem értő emberek, akik csak azért nem mentek még el Kanadába, mert ott sem vinnék semmire szaktudásuk nélkül.
      Na ez a bajunk Joeval dobai úr.

      Válasz
    • joe

      Kedves Dobai ur,na latja igy beszel egy masokat,szakmakat,szakembereket lenezo ,szamaianalfabeta ember. annak idejen amikor eloszor hazalatogattunk,a volt kollegak is akik elvoltak maradva min. harminc evvel a vilagszinvonaltol ugyanezt mondtak,hogy nektek konnyu,mert a komputer ,,megmondja,,hogy mi a hiba es ugy konnyui autot szerelni. Holott egyaltalan nem ugy van. Az ilyen szakmai analfabetak soha nem lattak,hogy egy modern autot,hogy kell kivizsgalni,mi nem megy,es miert??? A komputer csak az agazatba igazit,de a hiba megtalalasat az autoszerelo vegzi nem a komputer!!! Az ilyen okosok jarnak husz eves kocsikkal,amelyiket meg lehet butykolni. Nincs egy honapja,hogy a rokonsagba volt valakinek egy Audija,es elvitte egy par helyre,koztuk egy ,,specialistagoz,, es egyik helyen sem talatak meg a hibat!!! Aztan megkerdeztek,es ismerven a hiba forrasait,ami lehet tizfele is,elmagyaraztam neki,hogy hiaba viszi barhova,mert azt megtalani olyan komlikalt es koltseges (leven 280.000 km-be) hogy nem er annyit az auto,es legjobb ha mevallik tolle. Megfogadta a tanacsomat es elcserelte egy olcsobb markas autoval szor a szoren,ahogy mondani szoktak. Mar az a vilag elment,hogy mindenfele autot butykolunk,mert olyan komplex az auto,hogy a markaszervizben levo technikusok kepesek csak megfeleloen diag nosztikalni es a hibat megtalani,es megjavitani. Nagyon sokszor,hoatak kissebb muhelyekbol hozzank,mert keptelenek voltak a hibat megtalani,felszereles,meg a marka ismeretenek a hianyaban. Az egyik kozuluk,idegenbeszakadt hazankfia,aki otthon autosmernok volt!!! es sokszor segitettem ki,vagy megmagyaraztam neki,vagy behozta hozzank,es mi megjavitottuk a hibat. De hagyom,az urakat,hogy okoskodjanak tovabb,es orvendjenek,hogy Joe,csak egy sepregeto ,,esetleg,,. Azert kerdezik meg gyakran a szomszedok,a velemnyemet, a kocsijukkal kapcsolatban.Egy par napja,jott a szomszed,es elore megmondtam,a hiba lehetosegeket,es a kb. arat is,ami tobb mint ketezer dollar lett volna. Mondtam is a velmenyemet,hogy gondolkozz el rajta,mert a kocsi,nyolc eves,es hogy megeri annyit kifizetni,mert mi van,ha egy het,honap mulva,megint egy ilyen problema adja elo magat??? Aztan letett rola, Elment es vett egy uj kocsit. Ugy reszletre.

      Válasz
      • TÓDUCZ

        Na ugye alig 4 órát bírta Jócka bá, máris jött a 1003-ik. Ennyit ér a szava, s még arra panaszkodik, hogy nem hiszünk neki, pedig Ő autómérnököket oktatott autójavításra.

        Válasz
      • Nyilas

        Na, dobai út. Érti már, miért “ugrunk neki Joenak?

        Válasz
  4. joe

    Kedves Nyilas,ebben igazat adok maganak,hogy amit a fianak kuldenek az az Orszagot gazdagitja. Aztan ki is az orszag??? Mikor ki aki a hatalom tetejen van! Aztan a dollart zsebre teszi,es maganak ad hol tiz,hol husz,vagy szazezer feliratu valamit(volt mar a tortenelemben millios,meg szazmillios feliratu is) hogy orvendjen neki.pillanatnyilag,amig nem jon egy masik ,,orszag,, es az bedaralja,es ha kell adnak egy mas nevet is neki.Na nem holnap,de idovel.

    Válasz
    • TÓDUCZ

      Jócka bá, az ország a nemzet, a nemzettelen ország az multikulti gyülevény, műállam. Olyan nemeztelen egyénekből áll, amilyen Ön is, aki mikor mi, olyan, mint az időlegesen valahová letelepedett vándorcigány, miután lelakik egy területet, azután továbbáll!

      Válasz
    • Nyilas

      Kedves Joe.
      Ugy látom eljött az idő, hogy újra bevonuljon egy kezelésre.

      Válasz
    • Nyilas

      Kedves Józsi.
      Elárulok 9nnek egy nagxy titkot, amiról ön azért nem tudhat, mert csak itt az ermán történik meg önnel, hogy hazalátogat.
      Csak úgy mellékesen jegyzem meg, hogy hazakátogatni,csak az tud, akinek volt hazája. Akinek csak lakóhelye volt, az legfeljebb visszaéátogathat. Ilyen rejtelmes a magyar nyelv. Ezért nem érti ön, hogy mi miről beszélünk.
      Tehát, hogy ha ön ellátogat oda, ahol azelőtt lakott, mielőtt átuszta a Bégát(az egész családjával), a dollárjával kitötölheti a hátsó felét.. Ha nem akar éhen halni, akkor azt a dollárt, ami ugyanúgy akárhányszáz feliratu valami, mint a lej, vagy a forint, oda lekk adnia annak, aki a hatalom tetején van, hogy kapjon érte helyi husz, vagy százezer feliratu valamit.
      Ha valaha is átlépte volna jelenlegi kahelyének határait, akkor ezt tudná.
      Figyeljen csak Joe, miből van az a dollár, akit aztán 20vagy százezer feliratu valamire válthat.
      Mert hogy éppen a multkor oktatott ki az állampapirokról.

      “Májusban már a tizenkettedik egymást követő hónapban Japán tulajdonban volt a legtöbb amerikai állampapír. Az amerikai pénzügyminisztérium honlapján szereplő adatok szerint Japán áprilishoz képest 5,8 milliárd dollárral, csaknem 1260 milliárd dollárra csökkentette az amerikai állampapír-portfólióját májusban.

      Az amerikai állampapírok legnagyobb tulajdonosainak listáját az előző két évben vezető Kína idén májusban mintegy 1084 milliárd dollárnyi amerikai állampapírral rendelkezett, ami 10,9 milliárd dollárral több áprilissal összevetve.

      Az idei harmadik hónapban az amerikai állampapírok harmadik legnagyobb tulajdonosa Nagy-Britannia volt 393,5 milliárd dollárral, utána Írország (323,5 milliárd dollár) és Brazília (264,4 milliárd dollár) következett.

      A tíz legnagyobb tulajdonos között van még Luxemburg, Hongkong, Svájc, a Kajmán-szigetek és Belgium.
      Oroszország amerikai állampapír-állománya májusban 5,39 milliárd dollár volt, ami 1,46 milliárd dollárral kisebb az áprilisi 6,85 milliárd dollárnál.”
      Tehát az ün Kanadai dollárját, amit Amerika tert fenn Japán, Kina, Nagy Brittannia, irország, Brazilia, oroszország, és még egy csomó ország fedezi
      Azt is tudja Joe, hogy Január óta 1,5 ezer milliárd dollárral nőtt az USA államadóssága?

      Válasz
  5. joe

    Kedves daktarur,nem,nem ismertek el,es azon szakmak ahol kotelezo az iparengedely,mint autoszerelo,villanyszerelo,viz-gaz szerelo,heggesztovagy mas szakmak,amelyekhez iparengedely (Licence) szuksegeltetik,lekell vizsgazni,ami ertheto,mert az itteni torvenyeket ,ami a szakmaval jar ismernie kell minden szakembernek,mert az a biztonsaggal kotodik ossze!!! Ugyszinten orvosok,mernokok, noverek,konyvelok es sok masonak vizsgazniuk kell NYILVANOSAN,FELUGYELET mellett,kulonultetve egymastol olyan tavolsagra,hogy ne lehessen komunikalni egymas kozott. Es szemelyazonossagot kell felmutatni,es nem lehet,hogy mas vizsgazzon valakihelyett. Aztan a kerdesek egy ,vagy tobb lapon vannak es azok kitoltese utan a nevet leragasztjak es az urnaba dobjak. Az en esetemben 135 kerdesre kellett felelni ,harom ora volt adva.A szakmai kerdesek kozott olyan kerdesek is voltak ami a torvenyeket illette,meg a rendeleteket is,es kulombozo pontozasok voltak kulombozo kerdesekre. Minimum 75%-ot kellett elerni az atmenethez. Ahoz,hogy levizsgaztassam a maga kocsijat,hogy biztonsagos legyen ugy mechanikailag,mint a kocsi allapotamiatt feleloseggel jar!!! A maga lerozsdasodott matuzsalemkoru fapadosa,biztos nem menne at. Csak mint erdekesseg,hogy az idegenbe szakadt hazankfia M.O.-rol egy kozos ismeros reven,meg akart kornyekezni,hogy torvenytelenseget csinaljak neki. Miutan kategorikusan visszautasitottam,kifakadt mergeben,hogy na igy tartanak ossze a magyarok,amit allandoan hangoztatnak,es hogy nem is csodalkozik ,leven,hogy honnan szarmazok. Na johet a valasz,hogy kitalatam a tortenetet.

    Válasz
    • TÓDUCZ

      Jócka bácsi, licencnek vagy akkreditációnak hívjak. Há gazember ismerősei vannak M.O.-ról is!

      Válasz
      • joe

        Toducz ur,a szakmam miatt nagyon sok ismerosom volt,es meg mindig vannak olyanok akik jokivansagokat kuldenek. A szemeteket hamar kiktattam,es bizony volt olyan is akir a tulaj kitiltott,hogy tobbe a szervizbe sem johetett,mert tobbszor megakart kornyekezni,hogy feketen ezt azt csinaljak neki, De mas kollegaknal is alkalmatlankodott. Egyikunk sem fogadta ela kereset,mert nem volt szuksegunk ra,hiszen jo fizetesben,megbecsulesben volt reszunk. Senki sem reszkirozta, sem a munkahelyet,sem a az engedelyeet egyparszaz dollarert. Itt borravalot nem osztogattak,es nem fogadtunk el senkitol!!!!!,megha megprobalta is valaki,de senki sem probalta meg ,az idegenbeszakadt hazankfiain kivul. Egyebkent a kocsi tulajdonossaval szinte semmi kontaktusban nem voltunk,mert a munkat egy ugynevezett(service adviser) szervize tanacsado,ha jo a forditas,az vette fel. A technikus ami a hivatalos megnevezes,csak a kepernyon kapta meg a munkat,es azon keresztul kommunikalt a tanacsadoval,aki ertesitette legtobb esetben a tulajdonost,hogy miket javasol a a kocsi javitasahoz,vagy krbantartasahoz. Szinte senki sem vart a szerviznel,mert a kocsit ,altalaban ott hagytak,es mentek dolgozni. A testverem mikor meglatogatott,elvittem a szervizbe,hogy nezze meg ahol dolgozok,es lassa meg a legujabb kocsikat,amiket arultak,akkor kerdezte,hogy hol vannak a kliensek,hogy nem var snki sem az autojara? Akkor magyaraztam el,hogy itt ritka aki var ra. Mindjart jott is az otthoni szemlelet,hogy hat akkor a szerelo azt mond amit akar. Csakhogy ha a tulaj megfogj,mert elobb utobb kiderul,mar repul is az illeto. Es jol megeltunk,csalas,lopas,es borravalo nelkul is.

        Válasz
        • Nyilas

          Na, szóval kedves Joe. Akkor szaladjunk neki még egyszer.
          Önt megkörnyékezte az a páciens, akivel soha nem találkozott, hogy fusiba végezze el a munkát, aki melleskeg “ott se vót”
          Megértem én Joe, csak azt nem egészen, hogy ön alkalmazott volt, állitóaag, egy szervizben., Akreditációja a szerviznek van, nem a szerelőnek. A szerviz felel az elvégzett munka minőségéért, a szervizen lehet jogilag számon kérni az elvégzett munka hiányosságait.
          Önnek iparengedély még Kanadában sem kellhet ahhoz, hogy melósként dolgozzon egy szervizt üzemeltető vállalkozónál.
          Nem ismerem a munkavállalóval szemben támasztott elvárásokat Kanadában, eztért ön azt ir ide, amit akar. Viszont a fiam 10 éve amerikai vállalatoknak dolgozik. Még egyik sem kérte tóle, hogy ismerje az amerikai törvényeket.
          Azt ugye ön sem gondolta komolyan, hogy egy autószervizben dolgozó melős és egy könyveló jogi ismereteiben azonos követelmények lennének.
          Önnek kedves Joe, még Kanadában is azt kell tudni, amit a munkáltatója elvár öntől. Ha nem úgy végzi el a munkáját, hogy azzal a főnöke megelégedett legyen akkor kirugja.
          Csak egészen ostoba emberek gondolján azt, hogy rajtuk kivük mindenki hükye.

          Válasz
          • joe

            Nyilas,ahoz hogy egy kocsit levizsgaztasson a forgalomba helyezese miatt,azt csak Licence-t birtokolo Autotechnikus irhatja ala!!!! A bizonyitvanyt a Markaszerviz allitja ki,de de nem a tulajdonos (esetleg az ott sincs ,csak nehanapjan),hanem a szerviz ,,menedzsere,, irja ala Minden Autotechnikusnak van engedelye ra kulon szammal ami a miniszteriumban van nyilvantartva!!!! Ez a torveny Kanadaban. Maga futhat aminek akar,mar rengetegszer futott neki a falnak,mert maganak az lathatatlan, Ugy van ahogy irja,hogy az ostoba emberek gondoljak,hogy rajtuk kivul mindenki hulye. Miert eroltet olyan dolgokat,amit nem tud? Apropo,hat Amerikanak dolgozik a fia? Ha nincs annyi Onerzete,hogy az orszagot gyarapitsa? De ha erre jar ,szivesen megmutatom az engedelyemet,ami azota termeszetesen lejart,hiszen minden harom evben megkell ujitani. S a mesteri fokozatomat is,es igy tovabb.

          • TÓDUCZ

            Jócka bácsi beteges hazudozó Nyilas úr. Olyan, mint Németh Athina és testvére Károly.

          • joe

            Nyilas,Kanadaban a markaszervizeknel nincsenek melosok,mert itten nem butykolnek,mint a maga szervizeben. Itten szakmunkat vegeznek szaktudassal rendelkezo lincence-el rendelkezo Autotechnikusok. Itt nem heggesztenek alkatreszeket,hanem a meghibasodott alkatreszt kicsereleik egy uj a markanak megfelelo ijjal. Ezek a kocsik nem a trabantok, vertburgok,es a tobbi keleteuropai vilagmarkak szintjen vannak. Es a szakertok sem. Maga csak heggessze oket tovabb,mert a mosogep javito muhelyeben az a csucs. De karoltve Toducz-al folytathassak az eszmecserejuket. Minel tobbet irnak annal jobban sulyednek a godorbe. De nem baj,mert egy szep napon kiassak magukat belole. Mar Toducznak es maganak ugysem lehet mondani semmilyen ervet,mert ugyvannak mint Pistike,hogy ugyis a nadragjaba szarik,hiaba ervelnek masok hogy ne csinalja. Aztan mikor nagyokat trottyol a nadragjaba,akkor odaszol,hogy na kifogytatok az ervekbol?

          • Nyilas

            Kedves Józsi.
            Az egészen ostoba emberek arra is képtelenek, hogy maguk találjanak ki jópofaságokat. Ezért kölcsönvesznek másoktól, és előadják, mint sajátjukat. Szeretném figyelmeztetni, hogy másik poszt alatt szó szerint másolta az utolső mondatomat.
            Persze nem tehet róla, szűk keresztmetszetű felfogásával azt sem érti, hogy minden dollár, amit az amerikai vállalatok utalnak az én fiam munkájáért ezt az országot gazdagitja. Ő ugyanis nem lécelt le mint ön. Sem nem kényszerült rá, sem nem küldték.

          • TÓDUCZ

            Jócka bá, még vagy két beírása és máris “gépészmérnök és márkás autógyár igazgató” lesz az olajcserélő boyból!

          • Nyilas

            Kedves Joe.
            Hogy van az, hogy valahányszot kifogy a nagyotmondásos, unalomig ismert , “én vagyol a császár, nélkülem összedülne a világ” napóleoni érveiből, mindig kitöt önből a kissebbrendüségi lomplexusából adódó munténiai primitivség?

          • TÓDUCZ

            Kedves Nyilas úr, vannak primitív emberek a Székelyföldön is, nem csak Kánádában és Ámerikában! Tudom tanúsítani.

  6. dobai

    “Bátorkodom megjegyezni, hogy az ön részéről a blöffölő kamuzás esete forog fenn.”
    (idézet Ginko uraságtól)

    Kedves Ginko, bátorkodom megjegyezni, hogy ön valótlanságokat ír,
    (nem tudja mit beszél).
    Megnéztem az ENSZ adatokat is. A 2019-est nem találtam, biztos még
    nem készült el. Az 2018 adatok szerint is Amerika , Kuba előtt van.
    Igaz van ott egy másik táblázat, ahol Kubát egy ponttal Amerika
    elé teszi. Gondolom ön erről beszél.
    Kérem alássan menjen vissza arra az oldalra és olvassa el
    az első mondatot. Tisztán írja, hogy az csak “estimate”
    (kubaiul – becslés, magyarul – lóf.szt sem ér).
    Na, nyugodjon meg mert ön biztos többet fog élni mint én.

    Válasz
    • TÓDUCZ

      dobai elvtárs, há látom, hogy nagyon begorombultak az Óperenciás tengeren és az Üveghegyeken túliak. Nyugodjon meg, hisz nagyon vezetik a Covid-19-es világbajnokságot!

      Válasz
      • dobai

        Tóducz uraságnak jelentem: semmiképpen sem lehetek elvtárs, mert
        kettőnk közül csak ön volt párttag, ezt ön is bevallotta.
        Ugyanakkor itt az ermán is bizonyíték van arra, hogy ön
        jelentéseket írt a Vörös Zászlóhoz. Az aki a V.Z.-hoz
        írogatott, az máshová is jelentgetett.
        Na, mára ennyi elég!

        Válasz
        • dobai

          Helyesbítek: nem a Vörös Zászlóhoz, hanem a Népújsághoz írta
          (Bakó úr szavaival élve)az “elménckedéseit”.

          Válasz
          • TÓDUCZ

            dobai elvtárs, bevallom, hogy egy olyan párttag voltam, aki soha se járt pártgyűlésbe, se alapszervezetibe, se községibe, se városiba, se megyeibe, se országosba, lemaradtam a kommunizmus építéséről, de ha valakit fel tud hozni, aki bizonyítani tudná azt, hogy velem párt gyűlésezett az átkosban, akkor ügyesebb, mint Kim Dzsongun, az éles-eszű. Bakó “úrnak” a memóriájára nem bíznám magam, mert az évek folyamán beáztatta rendesen az agyát az alkoholba, amelynek organikus következményei lettek a Stefan Gheorghiu Akadémián szerzett képességei miatt.. Ő írt a Vörös Zászlóban is és a Népújságban is, addig amíg eltessékelték a Gépújságtól a Stefan Gherorghius kollegái. Szucher Ervinkó könyörült meg rajta a 2000-ben és bevette a pénzmosoda TABU MAGAZIN-ba! Az igaz, hogy “jelentettem” a Makkikémnek, az esztergályosnak, a Stefán Gheorghius főszerkesztőnek (Isten nyugtassa) Makkai Jánosnak, az UDMR-és főmuftik gazemberségeiről, am a főszt borzasztóan idegesítették: Domokos, Markó, Frunda, Verestóy, Király, Tokay, a neptunosok, a Szöcs Géza és még a Tőkés pikáns dolgairól is, stb. Egy írásom se jelent meg a Vörös Zászlóban és a Népújságban se! Na, há kb. így történt dobai elvtárs.

          • Nyilas

            Ez most egy másik Dobai, vagy csak kisbetüssé minősitette le magát?

          • TÓDUCZ

            Kedves Nyilas úr, úgy látszik összement a mosásban!

  7. Dobai

    Ez a WHO is egy sóhivatal. A vezérigazgatója egy etiópiai
    biológus, nem orvos. Hát igen, az etiópiaiak mindég
    az orvostudományokban remekeltek, arról híresek.
    Mikor kitört a járvány ez a Adhanom a majom, ott volt Kín(y)ában,
    tudott arról, hogy mi történik ott, de elhallgatta mert
    ő a kínaiak csicskása. Kínának óriási befektetései
    vannak Etiópiában, mondhatni, hogy egy kínai gyarmat.
    Ezért ő is takargatta az egész ügyet addig amíg lehetett.
    Ha időben felhívták volna a figyelmet a vírus veszélyére,
    akkor most nem itt tartanánk.

    Válasz
    • Mikulás

      Dobai bátyám hagyja abba, nehogy már Kínát vádolja Amerika bűneiért!

      2001 szeptember 11 a muszlimokra lett fogva, ez a koronavírus pedig Kínára. Közönséges rágalom mindkettő, hiszen mindkét bűntényt a Kétfarkú Kutya követte el. Szegény kutyát úgy hívják, hogy Amerika, de ezt a kutyát két farok csóválja, a két farok neve pedig London és Tel Aviv.

      Válasz
      • Dr. András Varga

        Kedves Mikulás bácsi,
        nem akarom őkosságát megsérteni, de biztos nem magát fogta/fogja mekérdezni a 2001 szeptember 11-i TERRORBÜNCSELEKMÈNNYEL kapcsolatban az FBI és CIA kiválóan kiképzett szakemberei, hogy adjon valamilyen felvilágosítást az elkövetőkkel kapcsolatban.
        Sem London, sem Tel Aviv nincs és nem is volt soha háborús viszonyban az USA-val.(Kivéve a maga rögeszméiben)

        Válasz
        • TÓDUCZ

          Dr. András Varga, az Ön rögeszméi se gyatrábbak a kedves, aranyos Mikulás bácsiénál!

          Válasz
          • Dr. András Varga

            Kedves Dr. Tóducz Endre, igaz rögeszmék nélkül unalmas lenne az élet, de ellentétben Önnel, tudom kezeltetni. Hozzászólásaiból viszont arra engedek következtetni, hogy még a molnár is lisztezödik.

          • Nyilas

            Dr. Varga úr.
            Szerintem Tóducz úr az önét is tudná, csak Gyurcsány bezáratta az OPNI-t

          • TÓDUCZ

            Tényleg Dr. András Varga? A fenne hitte volna, hogy a nyári vakációkban a kötelező klinikai gyakorlatait a malomban tetszett végezni.

      • Mikulás

        Kedves Dr. András Varga, azért is beteg Amerika, a Kétfarkú Kutya, mert két farka van, és mind a két farok uralkodik a kutya felett. Így már érthetőbb? Rotschild és a bankárok Londonból parancsolnak, Netanyahu pedig Tel Avivból.

        Parancsoltak a bankárok Londonból, és Amerikának be kellett lépnie az Első Világháborúba a szerb terroristák oldalán, miután Gavrilo Princip és társasága ugyancsak a londoni zsidóbankároktól kapott pénzt a gyilkos merényletre. Amerika rossz oldalon lépett be az Első Világháborúba, mert a londoni farok parancsolt neki, a londoni farok csóválta az amerikai kutyát.

        Tel Aviv pedig egyre másra gyilkolja az amerikai embereket, lásd USS Liberty incidens, lásd 2001 szeptember 11. Aztán amikor a Netanyahu -féle terrorista farok parancsol Tel Avivból, Amerikának akkor is menni kel háborúzni, Irak után Irán ellen.

        Válasz
        • Dr. András Varga

          Kedves Mikulás bácsi, hát csak gratulálni lehet a titkos szolgálati nyomozásai eredményeihez. Hát most már az Ön fáradozásainak köszönhetjük, hogy a világ végre megtudhatja, hogy Netanyahu felel a 2001 szeptember 11-i terrorcselekményekért és ráfogták szegény Bin Laden-re. Már látom elöre, hogy nemsokára Ön-re fogjáK bízni a CIA vezetését az USA-ban, aztán még mellékállásban foglalkozhat rákkutatással is. Szép karrier elött tetszik állni!

          Válasz
        • Mikulás

          Kedves Dr András Varga, ha ön még mindig azt hiszi, hogy az iraki zsidó Rita Katz, aki Izraelnek dolgozik, felöltöztethet egy krumpli orrú indiai dagadt pasast műszakállba és turbánba, és mi majd valamennyien csak úgy elhisszük, hogy az indiai pasas Osama bin Laden, és “beismerte a tettét”, nos akkor ön nagyot téved. Izraelnek és a Moszádnak ügyesebben kellett volna hazudnia, és legalább egy olyan színészt kellett volna találniuk, aki tényleg hasonlít az igazi bin Laden-ra. No de már megszoktuk, Izrael egy terrorista állam, az összes izraeli miniszterelnök és államelnök terrorista vagy tömeggyilkos, és 2001 szeptember 11-én az izraeli terrorista állam megtámadta Amerikát. A muszlim mese megbukott. Az igazság kitudódott. Persze Izraelnek segítettek az olyan Amerikában élő, Amerikát eláruló zsidó maffiózók, mint Larry Silverstein. Ugyanolyan idegen szívű terroristák és hazaárulók, mint Kun (Kohn) Béla volt Magyarországon, vagy Roza Luxemburg volt Németországban.

          Mondja Dr. András Varga, ön szerint miért gyilkolászott amerikai katonákat Izrael, amikor megtámadta a USS Liberty hajót 1967-ben, Egyiptom partjai mentén a Földközi Tengeren?

          Válasz
        • Dr. András Vargaa

          Kedves drága aranyos Mikulás bácsi,
          tessék elutazni már Iránba és ott próbálja a moszlem embereket a katolikus vagy más keresztény vallás felvételére misszonálni. Aztán ha a mennyországból (mert maga biztos nagyon jó ember) tovább ír az ERMA-ra, akkor válaszolni fogok további kérdéseire. Tiszteletem

          Válasz
  8. Mikulás

    Joenak igaza van, kétszeresen is. Először is Amerikát dicséret illeti mert van védőoltás, Trump elnök és a bennfentesek már rég meg is kapták, csak titkolják.

    Másodszor pedig, Amerikát azért is dicséret illeti, mert ő maga állította elő ezt a mesterséges vírust!

    Sőt, harmadszor, dicséret illeti Bill Gates of Hell, Pokolból Szalasztott Bill Gates-t, mert már a Windows operációs rendszer is úgy működött, hogy eleve beletették a vírust, azután pedig pénzért anti- vírus programot árultak ellene. Most ezt az üzletmodellt zseniálisan kiterjesztette az egész emberiségre. Bill Gates és Anthony Fauci társasága előállította a vírust is meg az oltást is, először megfertőzik az egész bolygót a vírussal, utána pedig jó pénzért eladják mindenkinek a vírus ellenes oltást.

    Válasz
    • Dr. András Varga

      “mert van védőoltás, Trump elnök és a bennfentesek már rég meg is kapták”
      (Mikulás 2020. július 14.-n 19:53 közelében)

      Kedves drága Mikulás bácsi,
      csodálatos, hogy magának már mi mindenröl van tudomása!!! Irigylem az összekötetéseiért.

      Válasz
    • Mikulás

      Hát persze, hogy az amerikai hadsereg bioterrorista szárnya 20 évi munkával nem csak a koronavírust állította elő, hanem a védőoltást is. Azért eresztették a világra a koronavírust, mert titokban már a védőoltást is rég megcsinálták ellene, Trump elnök és a bennfentesek pedig már megkapták a védőoltást és így jót röhögnek rajta, hogyan lehet mindenki mást terrorizálni a koronavírussal.

      Gondolom 5 év múlva ugyanezt teszik majd az ebolával, ha lesz addig megbízható védőoltásuk amit titokban tartanak a bennfentesek számára.

      Válasz
      • Dr. András Varga

        Kedves drága Mikulás bácsi,
        nagyon sokat tetszik tudni az amerikai hadsereg bioterrorista szárnyának munkájáról. Ha esetleg még azt is ki tudná kémkedni, hogy melyik oltóanyag jöhetne számításba a COVID-19 ellen, nagyon hálás lenne a 131 kutató team a világon, akik intesiven keresik a megoldást Corona-2 virus Pandemie megfékezésére. Elég szomorú, hogy az USA-ban csaknem 4 Millió fertözött és kb 150.000 haltak meg idáig; és maga, aki mindent tud, hallgat és ezzel is támogatja a “bentfenteseket”, akik kárörvendöen “röhögnek”, amint látják, hogy hullanak el a saját állampolgáraik .

        Válasz
    • Dr. András Varga

      Azért még van ZOONOSIS is: “A zoonosis is any disease or infection that is naturally transmissible from vertebrate animals to humans.” Azaz egy virus sikeresen “átugrik” egy állatról az emberre, aztán a fertözött ember tovább fertöz: emberröl emberre! . Legjobb példa a “Spanyol nátha”, ahol az RNA virus mutációja révén csupán két aminosav kicserélödésével madárról emberre àtugrott és ennek következtében 1918-1921-ig 600 Millióan betegedtek meg és ebböl 60 millióan haltak meg. (A föld lakossága 1,8 milliárd volt)

      Válasz
  9. Mikulás

    Itt egy gyors, lényegi hozzászólás arról, hogy mit lehet tenni a vírus ellen.

    Először is, a C és D vitaminok, valamint a cink (románul, angolul zinc, vegyjele Zn) nevű nyomelem alapvető fontosságúak mindenféle vírus ellen, a koronavírus és a nátha (influenza) ellen is. Tehát fontos, hogy megfelelő mennyiséget fogyasszunk táplálék formájában, vagy pedig táplálék kiegészítő tablettákat is szedjünk. Sok C vitamin van a narancsban, paradicsomban, paprikában, földieperben. D vitamint saját bőrünk termel a napsütés hatására, de a tejbe is szoktak mesterséges D vitamint tenni a forgalmazó cégek. Mindenesetre ha valaki belázasodik vagy köhögni kezd, azonnal kezdjen valamilyen multivitamin plusz nyomelem készítményt szedni, a cink napi dózisa valahol 10 és 50 mg között lehet a készítményben.

    Ha megbetegszünk, azonnal írassunk fel magunknak 3 orvosságot, orvos által meghatározott dózisban:

    1. Hidroxiklorokin (hydroxychloroquine).
    Ezt a gyógyszert Magyarországon gyártják, a magyar kormány betiltotta, hogy külföldre exportálják, kivéve ha már elegendő készlet van odahaza. Ez egy régi gyógyszer, olcsó, és jól ismertek a mellékhatásai. Százszor inkább ezt venném be, mint hogy valami újonnan kikísérletezett oltást, vakcinát kapjak, ami drága és még nem elég jól ismertek a mellékhatásai, de naná hogy a gyógyszercégek agyba főbe az új és drága gyógyszert fogják reklámozni, mert onnan jön a nagy pénz. A kapitalizmusban pedig fontosabb a pénz mint a páciens érdeke, nem baj ha bele nyomorodik vagy meghal a páciens az új és veszélyes gyógyszertől, ha közben sikerül jól meggazdagodni az új gyógyszer eladásából.
    Szóval ezt a hidroxiklorokint már 50-60 év óta használják malária és autoimmun betegségek (rheumatoid arthritis vagyis ízületi gyulladás, valamint lupus erythematosus) ellen, ezt írassuk fel az orvossal, és Magyarországon egészen biztosan megkapható a gyógyszer.

    2. Orvossal írassunk fel közép vagy nagy dózisú kortikoszteroid gyulladásgátlót. Egyik legjobb megoldás a dexamethasone tabletta, de ha az orvos úgy látja, hogy nagyon csúnya gyulladás van a tüdőben a koronavírus miatt, akkor lehet, hogy azonnal valamilyen injekciós készítményt fog adni.

    3. Orvossal írassunk fel olyan típusú véralvadás gátló gyógyszert, amelyik SPECIFIKUSAN A VÉRLEMEZKÉKRE (PLATELET) HAT, például dipiridamol (dipyridamole) tabletta. Ez is egy régi, jól ismert mellékhatás profilú, olcsó, tehát ideális gyógyszer. Persze ezt se fogják a gyógyszercégek reklámozni, mert ezen se lehet gyorsan meggazdagodni.
    Még egyszer hangsúlyozom, nem akármilyen véralvadás gátló gyógyszert kell szedni, például az aszpirin (acetilszalicilsav) nem fog védeni a koronavírus okozta vérrögök ellen. Itt most olyan véralvadás gátló gyógyszert kell felíratni, amelyik kifejezetten a vérlemezkékre (platelets) és a “von Willebrand faktor”-ra hat.

    A fenti 1, 2, 3 pontban említett gyógyszereket orvos kell, hogy felírja, és a dózist megállapítsa a testsúly függvényében. De ezek a felfedezések áttörést jelentenek és életmentő fontosságúak a koronavírus kezelésében.

    Végül, még egy nagyon fontos, potenciálisan életmentő táplálékkiegészítő szer, vagyis recept nélkül kapható szer, a koronavírus által okozott vérrögök ellen: N-acetil-cisztein, angolul N-acetylcysteine, rövidítve N-ACC vagy ACC. Ez is régi, jól ismert, olcsó, veszélytelen, ideális szer. Akár napi 6 grammot is beszedhetünk. Ezt se fogják a gyógyszercégek reklámozni, ezen se lehet gyorsan meggazdagodni. Ezt egyébként köhögés elleni szirupokba is teszik, mert nyákoldó. Táplálékkiegészítő szerként fogyasztják, mert antioxidáns, megköti a szabad gyököket. Csakhogy a vérlemezkékre hatva gátolja a vérrög képződést is, ami életmentő fontosságú a koronavírus ellen. Ugyanis a koronavírus tipikusan a vérrög képződés miatt tud halálos lenni.

    Egy gyors tanács: aki korán kezdett kopaszodni, az különösen vigyázzon magára. A koronavírus veszélyesebb a férfiakra mint nőkre, de férfiak között is a magas androgén hormon szintű, korán kopaszodó férfiakra nézve különösen veszélyes.

    Válasz
    • Mikulás

      Még egy általános tanács: együnk omega-3-zsírsavakban (omega 3 fatty acids, acizi grasi omega 3) gazdag élelmet.

      A koronavírus egyik legkárosabb hatása a túlzásba vitt gyulladásos védekező reakció, ezért kell gyulladást csökkentő kortikoszteroid gyógyszert adni, de az is fontos, hogy helyesen étkezzünk, elegendő omega-3-zsírsavakat tartalmazzon az étrendünk, ezek ugyanis alapvető építő elemei a szervezet gyulladáscsökkentő reakciójának.

      Ugyanúgy ahogy az autó nem képes benzin nélkül futni, a szervezet se képes vírusokat ölni ha nem fogyasztunk C és D vitaminokat, meg cink nyomelemet a táplálékkal, és a szervezet nem képes leállítani a túlpörgetett gyulladást, ha nem fogyasztunk elegendő mennyiségű omega-3-zsírsavakat a táplálékkal.

      Fűvel, nem gabonával etetett tyúktojás és tyúkhús. Füvet legelt, nem kukoricaszemmel etetett tehén teje és húsa. Legelőn élő birka teje, húsa. Hal, különösen olajos tengeri hal – lazac, makréla, hering, szardínia, ancsovia, zsíros tonhal. Dió, a mi erdélyi fajtánk, angolul walnut. Növényi olajok közt az étkezési lenolaj, lenmag a sztár. De az étkezési repceolaj, amit kanola olaj néven forgalmaznak, abban is sok az omega-3. Továbbá szójaolaj, habár abban kevesebb omega-3 van, mint az olcsó és jó ízű kanola olajban.

      Válasz
      • TÓDUCZ

        Drága, aranyos, kedves Mikulás bácsi, na rendesen ide tetszett nekünk ömleszteni egy patikányi gyógyszert, vitamint stb.-ét a Covid-19 betegség ellen. A WHO felfüggesztette a hidroxiklorokin klinikai tesztelését. Aztán bedoppingolna kortiko és másféle szteroidokkal a beteg dolgozókat. Hallal, dióval, fűvel-fával etetett tyúktojást és tyúkhúst, stb. kínálgat.

        Válasz
        • Dr. András Varga

          Kedves Dr Tóducz Endre, nem tetszett elég figyelmesen olvasni Mikulás bácsi antivirus stratégiáját! Èn már sejtem miért van 4 millió fertözött az USA-ban. Zink híányban szevednek, mert Kina megtagadta az összes nyomelemek importját az USA-ba.

          Válasz
      • Mikulás

        Kedves Tóducz Úr, a WHO döntésével nem értenek egyet más orvosok, akik szerint igenis hasznos a hidroxiklorokin, csak nem kell megvárni, amíg a beteg haldokolni kezd, mert akkor már késő, és akkor már nem tud csodát tenni az a gyógyszer sem.

        Ami a kortikoszteroid gyógyszereket illeti, nyilván az ember nem szívesen lövöldözik ekkora ágyúval verebekre, de bizony ha a tüdőröntgen súlyos gyulladást mutat a koronavírus miatt, akkor elő kell venni a nagyágyút, és kortikoszteroid gyógyszert kell adni tabletta vagy injekció formájában.

        Válasz
        • TÓDUCZ

          Polipragmázia.

          Válasz
  10. Dobai

    A rákkutató Mikulás bátyámtól is elvártam volna
    egy hasonló levelet. De ő most el van foglalva.
    Azt kutatja, hogy Luxemburg Rozika mikor
    veszítette el a szüzességét.

    Válasz
    • Mikulás

      Jaj Dobai bátyám, hát elaludtam és azt álmodtam, hogy elkárhoztam a bűneim miatt, az ördög pedig kárörvendően vigyorogva azzal fogadott a pokolban, hogy ezentúl minden nap el kell olvasnom Luxemburg Rózsika mind a hatszáz szerelmes levelét amit a 16 évvel fiatalabb Kostyának írt, minden nap újra és újra egy örökkévalóságon át!

      Válasz
  11. TÓDUCZ

    Há a híres ámerikai tudós úr se tudott újabbat mondani, mint az erdélyi magyar sarki családorvos: kézmosás, távolságtartás, maszk!

    Válasz
    • joe

      Ha mit kellett volna,hogy mondjon? Arra viszont merget vehet,hogy nem a (magyar,roman,szrb,vagy szlovak,vagy bulgar stb) sarki orvos fog kikiserletezni, es legyartani.szetosztani sok millio adag ellengyogyszert,vagy vedooltast talani a virus ellen.

      Válasz
      • TÓDUCZ

        Jóska bácsi, jó szokáshazasahoz híven, továbbra is badarságokat írogat, hisz immunitást váltott ki a kísérletben részt vevő önkéntesekben az első klinikailag tesztelt orosz Covid-19-vakcina!

        Válasz
        • joe

          Olvasta az utolso hireket,hogy hol tapogatoznak? Vagy lehetseges,hogy maga is besegitett a tesztelesbe?

          Válasz
        • antal m.

          T. Csak Ön annyira ,,korlátolt,, hogy nem fogja fel, hogy nem voltam sose egyedül! A parasztiságom volta, többet nyom az életem ismeretességek valóságában, mint az Ön, elméleti rögződöttségei és az egy helyben szerzett kishitűségei. Erre valós bizonyítéka az, hogy egyet tartsa a lelki fröccsözéseit az ermán. Azaz, civakodni szeret, halvány-elvont apróságokon, lényegtelen, túlmúlt állapotok ügyén!/ késő kor, elmaradt, romákáknál szerzett, stb./ Kézzel fokható szakmaisága Önnek nincs! Eddig arról kellet volna itt díszkurzusait tartania, milyen betegei voltak, hogyan járt el azok kigyógyításán, azok mennyire voltak a nép egészségi viszonyaira károsak, hogy tudnánk, hallottunk volna Öntől is valami szakmai tanultságait! Ön úgy képzeli, hogy itt lelki üdveinket helyre igazítja,–téved!
          Nagyon egy képmutató egyén, egy piszkálkodó-gyűlölködő-megvető-megalázó kínzó személyiség, igyekszik mindenkit megalázni, ott is hol Önnek egyáltalán nem területe! Ha mást nem talál, akkor kezdi, a helyes írásokkal-fogalmazásokkal- kicsit értelmesebben, — ott hol Ön nem szakavatott, de a felsoroltakban példázódni se tud mint személy! Örvendjen annak, hogy volt egy olyan sikere-szerencséje az életében, hol Önnek házhoz jött a tudomány, tanulhatott magyar nyelven is minden szinten!
          A legtöbbjeinknek ez nem adatott meg! Aztán a népi-faji bugyutaságát-megkülömböztetését-kihívóságait, /székely/ vagy arra hivatkozását fejezze be, mert illemtelenség azt ,–folytatnia! Mindenki végül is egy ember, az nem lehet ki téve az Ön sajátos elképzelései érdekének! Vannak gyerekei, már Ön is öreg, találja fel velük a nevelési intelmei önkéntes osztogatottságait! Megalázóak az Ön viselkedései és személyeskedései! /nekem/

          Válasz
      • ginko

        Jóe !

        Jobb ha nem nagyképüsködik, nert Amerikában,az Európából elcsábítot orvosok produkálják a legnagyobb kutatási és gyógyászati erd eredményeket.,
        Jobb lenne, ha tanulnának a maguk által lebecsült KUBÁTÓL. Szegénység van, meg diktatúra de hála a kubai egészségügynek, jelenleg magasabb az átlagéletkor mint az USÁ-ban:

        Válasz
        • Dobai

          Kedves ginko uraság, az átlagéletkorral kapcsolatosan:

          USA 78,87 -2019 adat
          Kuba 78,79 -2019
          Magyaro .76,06 -2017
          Rom 75,03 -2017

          Válasz
          • TÓDUCZ

            Dobai úr, Andersen meghalt, mese nincs!

          • ginko

            Tisztelt Dobai!

            Nem tetszett hivatkozási alapot megjelölni.

            Hivatalos forrásként leginkább az ENSZ statisztika fogadható el.
            Az ENSZ adatok 2019. évre a tárgyban még nem készültek el.

            Bátorkodom megjegyezni, hogy az ön részéről a blöffölő kamuzás esete forog fenn.

            Tessék elfogadni, hogy az a 30-35 millió szegény ember az USA statisztikáját lerontja mert nincs egészségbiztosításuk.Meglepő, de az USA hiába fürdik a tejben vajban, “zsírban”a csont szegény KUBA az egészségtudomány és az orvostudomány terén többet tesz a polgáraiért.
            Meg is látszik az eredménye.

        • joe

          Ginko!
          Jobb ha nem kiskepuskodik,mert huljesegeket ir. Inkabb nezze meg az orvosok szarmazasat a vilag minden tajarol akik az USA-ban tevekenykednek. Europabol? Honnan? El sem ismerik a diplomajukat!!! Ujra kell jarja az egyetemet,ami sokuknak nyelvi nehezseg miatt nagyon nehez,es nem sokan birjak elvallalni,mert az sok penzbe ketul. Az olyan orszagokbol Asiaiak,Indiaiak,,Pakisztaniak,a Kozelkeletrol,akik anyanyalvi szinten beszelnek angolul,mert az ottani iskolakban a gazdagok gyerekei olyanokban jarnak,ahol csak angolul ertekezhetnek meg egyms kozott is,na onnan jonnek legtobben. Jart maga egy kisseb klinikan? Nezze meg az orvosok neveit,aztan beszeljen? Es onnan kerulnek ki a legtobben akik a szamiitastechnikaban,mernokokkent,vagy programozokkent,banki szektorban dolgoznak. Aztan Kubat tartsa a vilag kozepnek? Miert nem koltozik oda,vagy mar ott lakik?

          Válasz
          • TÓDUCZ

            Jócka bácsi, saját tapasztalatból beszél? Nem ismerték el a temérdek “diplomáját”? Ön az orvosi kollégium elnöke?

          • antal m.

            A tudomány, tapasztalat, gyakorlat és a valóság, döntő szerep az élethez Helyes, joe!

          • TÓDUCZ

            Mérnök űr, a fene hitte volna, hogy korlátoltabb egy derék székely-magyar parasztnál, a későn abszolvált “egyetemi diplomájával”, amihez a romák komcsik segítették a bunkósága elismerése miatt!

  12. Flagellius

    Hát persze, és Bill Gates of Hell és Soros Móricka jól fizetnek Houston-ban is a Wuhan-ideológia terjesztéséért!

    Válasz

Szóljon hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük