Az új Lenin-fiúk

MTI/Koszticsák Szilárd

Mi maradt még, barátaim? A büszkeség és az öntudat. Ez, ami megtart. Ha ezt odaadod, eladod, akkor ne számíts semmi jóra, onnan csak janicsár vagy, jó esetben zsoldos, de semmiképpen nem tiszteletre méltó ellenfél.

Haramiák. Ezek voltak a török hadseregben szolgáló keresztény zsoldosok, akik csak a zsákmányért mentek. Na, ezek vagytok ti. Szándékosan kisbetűvel: ti. Ha indonéz vagy, légy az, ha szuahéli, légy az. Ha magyar vagy, légy az, bárhol is legyél. Ez nem napi politika kérdése. Egyáltalán nem politika kérdése, a politika egy ógörög találmány, a „demokrátesz”, a nép hatalma már akkor sem működött. Ahogyan az idiokrácia sem, ami mostanság ismét divat Nyugat-Európában. „Idióta”. Ugye az ógörögben azt jelenti, aki a közéletben nem vesz részt, csak él belőle.

Amikor nem veszel részt a közéletben, de zabálsz, kihasználod a megtermelt javakat és bő kézzel osztod a nem létező eszedet. Közben nyilván ennek a plebsznek fogalma sincs, miért van a déli harangszó. Miért vetünk keresztet, miért vagyunk olyanok, amilyenek, mi a paksi halászlé, a székelygulyás, az aprópecsenye, Mohi, Mohács, Világos, Isonzó, Don-kanyar, Szellő-tető.

Ez a plebejus társaság, amelynek sem végzettségi, sem öröklött vagyoni cenzusa nem lenne a római jog szerint (ha ők ezt ismernék), ezek most próbálják elmagyarázni (mondom: el-magyarázni), hogy mi a hazaszeretet. Tökmag Jankók, Ady szerint is. Ezek, akik megtorpedóztak és zsigerből gyűlölnek mindent és mindenkit, aki magyar, Kun Béla eszmei örökösei, ezek, akik elvették tőlünk a budapesti olimpiát, ezek, akik lezüllesztették szivárványossá a piros-fehér-zöldet, ezek, akik „fideszteleníteni” akarják a gazdaságot és az államot, ezek, akik kifejezték óhajukat, hogy Orbán Viktor hagyja el szépen keleti irányban az országot, most azt hiszik, ők az új Lenin-fiúk.

Ők a pillanatnak, a momentumnak élnek. Lelkük rajta, ha van nekik. Nem, nem fognak soha nyerni. Semmilyen szempontból, egyszerűen csak azért, mert tehetetlen, gyáva, hátba támadó siserehad. Volt már egy-két sáskajárás, túléltük.

Ej, de szeretném egyszer a Székelyföldön, Gyimesközéplokon, Karcfalván vagy Baróton látni ezeket a zsúrfiúkat! Kicsit más lenne a diskurzus. Ha tudnák, mit jelentenek errefelé a ’82-esek! De hát honnan tudnák? Ha tudnák, mit jelent Erdélyben magyarnak, örménynek, zsidónak, cigánynak lenni. De hát nem tudják. Semmi gond. Elmúlnak majd, ez is egy momentum, egy pillanat az ember életéből. Marad, ami örök, és ezt ők soha nem tudják meg, mi az.

Magyarok vagyunk, és hát lehet ezen vicsorogni, de ti csak ugassátok a saját házatokat. Láttunk mi már karón varjút. Jó az madárijesztőnek. Mi maradt? Mi maradtunk. Tetszik, nem teszik, mi maradtunk és maradunk. Nem egy momentumig, hanem hűséggel: fides, latinul, ezt jelenti. De honnan tudnátok?

Semper fidelis. Örök hűség. Nem egy párthoz: a Nemzethez. Ez az, amiről nektek fogalmatok sincs.

György Attila, író / Magyar Nemzet

67 hozzászólás

  1. IC.PC

    Uraim,most látom, orvos is van a társaságunkban.Ha valakit zavar a hexencsússza, konzultációra jelentkezhet.

    Válasz
  2. László Ferenc

    Nyilas 2020. november 3.-n 09:12 közelében
    Nyilas úr!
    Úgy látszik, ön összekeveri a szezont a fazonnal. Nem olvasta PONTOSAN végig, az én hozzászólásomat.
    Maga már fekete autót emleget, amit az igen tisztelt doktor urunk írt le – én csak reagáltam rá. Ezért kell figyelmesen olvasgatni az itt megjelenő cikkeket és az azokra írt reagálásokat! Mert ha végig olvas valamit, akkor nem történik meg az, ami önnel történt, hogy elolvas egyet és azt kiragadva, ahhoz szól hozzá.

    (ismeri azt, amikor elterjed Moszkvában, hogy a Vörös téren Ladákat osztogatnak? Amikor a tömeg odamegy, akkor derül ki, hogy nem Moszkvában, ha nem Vlagyivosztokban – és nem osztogatnak, ha nem fosztogatnak!) Ennyit a maga jól értesültségéről.
    A másik pedig – azon kívül, hogy vállalom, nekem szimpatikus az Orbán Viktor Magyarországi politikája – az én bejegyzésemnek semmi köze ahhoz, amit maga itt megpróbál elsütni, (ki tudja, tudatlanságból, vagy eleve rosszindulatból) hogy “”Ön csak felhívta a figyelmet arra, hogy az Orbán rendszer figyeli a facebook bejegyzéseket, és kideríti még az állnév alatt irt Orbárn rendszert biráló bejegyzések nevét cimét, és majd megy értük a “fekete autó”.”
    Nem minősítve az ön képességeit, azért szeretném felhívni a figyelmét arra, hogy manapság, már a minimum számítógépes tudással rendelkező illető is tudja azt, hogy mit jelent a PC és annak milyen szerepe van! Továbbá szó sem volt arról, hogy az “Orbán rendszer figyeli a facebook bejegyzéseket, és kideríti még az állnév alatt irt Orbárn rendszert biráló bejegyzések nevét cimét”. Ismét csak megjegyzem, – ha végig olvasta volna – akkor én ott is leírtam: “s betűvel kezdődik és u betűvel végződik annak a mai szervezetnek az ELŐDJE, ahol ezt bizony, bizony rendre nézegetik – ki követ el finoman szólva butaságot! (és szépen kérem, ha már megossza a nagyközönséggel az irományát, akkor legyen szíves helyesen írni)
    Uram, remélem, tudtam újat mondani önnek – így legközelebb nem fog írni ilyen butaságokat!
    De akár mondhatnám azt is: “éhes disznó makkal álmodik”! (hogy ezt is értse, a szövegével azt szerette volna elérni, hogy higgyék az emberek a “ZORBÁN” figyelteti még a PC-ket is!)

    Válasz
    • TÓDUCZ

      László úr, há ezt vegyük úgy, hogy a fenti szösszenete, a saját magához írt leveledzés egy újabb Barátok közötti epizódja?

      Válasz
      • László Ferenc

        TÓDUCZ 2020. november 3.-n 12:35 közelében
        Látja doktor úr, ez a különbség kettőnk között – ha egy témához én nem tudok, vagy nem akarok hozzá szólni, akkor részeszemről annyiban hagyom.
        De ön doktor úr, egyetlen alkalmat sem hagy ki – még akkor sem, ha nincs a témára “okos” válasza – akkor is hozzászól, pikírt módon, leírva az éppen zavaros gondolatait. Csak hogy ‘hallassa’ a hangját!
        Doktor úr, el tudom képzelni a maga napirendjét – ami a nap 24 órájában abból áll, hogy az étkezés és a 00 használatát kivéve – ül a gép előtt, nehogy elmulasszon egy megjegyzést! Doktor úr, tisztelettel javaslom, néha menjen ki a jó levegőre, mozgassa meg a tagjait – egy kis séta, még a gondolkodásában is segíteni fog!
        Vagy ha nincs más elfoglaltsága, akkor javaslom, nézzen körül ott Vásárhelyen, biztosan talál az ön műfajának megfelelő elfoglaltságot, – például lektorálni, mert ahhoz nagyon ért!

        Válasz
        • TÓDUCZ

          László úr, remek önarcképet festett torzitó tükörből magáról. Az intelmeit is érdemleges lenne megfogadnia.

          Válasz
          • László Ferenc

            TÓDUCZ 2020. november 3.-n 22:50 közelében
            Doktor úr!
            Úgy látszik, ön még sem tudja abba hagyni, a finoman szólva “csipkelődéseit” (pedig én megkérdeztem önt, nem kellene-e abbahagyni ezt az adok, kapok stílust?) – így ezért én sem hagyom szó nélkül a felém intézett szólamait!
            Bár az a kérdés is felvetődik ebben az esetben, ön, nem mazohista-e? Aki bizony igényli, ha csak verbálisan is – de akkor érzi jól magát, ha belecsapnak a lelkivilágába!? A lelki szenvedésében, (amit a válasz során kap) találhat örömet, ha az által meg alázzák!?
            Ezzel ismételten rávilágított arra a rég óta ismert, ‘pszichiátriával kapcsolatos vélekedésre, hogy ez a ‘tudomány’ olyan valami?, ami megfoghatatlan, bárhogyan lehet magyarázni. Azt is mondhatnám népiesen (természetesen nem a doktor úrtól megszokott, körül írt ‘ál-tudományossággal’ – ha akarom fehér, ha akarom fekete – és ezeket a doktor úr még meg is tudja “magyarázni”, áltudományos megállapításaival – hogy még sem azt látom, ami előttem van – ha nem ami a doktor úr “szerint” a valóság, amit ön szeretne szugerálni az emberbe!? Na itt jön be, az állítólagos torzító tükör!
            Ezt láttam a mai hozzászólásában, amit igyekezett képi módon – torzító tükörként – megjeleníteni.
            Tisztelt doktor úr!
            Az a baj, ha bele néz a torzító tükrébe – akkor soha sem magát látja benne (kissé már szétcsúszva, torz módon) ha nem mindig igyekszik másra vetíteni a tükörben látottat!
            Ezért nagy tisztelettel kérdezném, a NYUGDÍJAS FŐORVOS URAT, nem gondolkozott el még azon, hogy már VALÓBAN igénybe kellene venni a ‘megérdemelt’ nyugdíjas éveit!?

          • TÓDUCZ

            Na László úr, ezt is megmagyarázta “tudományosan”. Szórakoztató, tessék még írogatni bármit. Kőnyit a lelkiállapotán. Ne hagyja magát!

      • László Ferenc

        TÓDUCZ 2020. november 3.-n 12:35 közelében
        T. doktor úr! Ezt nem gondoltam volna, egy komoly előélettel rendelkező pszichiáter főorvosról (aki még aligazgató, majd igazgató is volt) hogy a direkt (elnézést kérek a kifejezésért) proliknak gyártott szappan-opera sorozatot néz?!
        Az helyett, hogy a ‘megérdemelt’ nyugdíját élvezve, a hintaszékében pihenne otthonában – és mondjuk Verditől, a Nabucco Szabadság áriát hallgatná!
        Félre ne értse, nem akarok a szabad idejének eltöltésébe beleszólni – csak kissé furcsa elfoglaltság egy bizonyos intellektuson felül, az ilyen sorozaton csámcsogni!
        További kellemes időtöltést kívánok, főorvos úr!

        Válasz
    • Nyilas

      Kedves László ferenc úr.
      Én egy idős ember vagyok. Ezért többször átolvasom az irásait annak, akihez szólok, éppen a félreértések elkerülése miatt.
      Tisztelettel jelentem, hogy ezt találtam, amiben megmagyarázza, mikor honosodott meg a szólás, a 3 napi hideg élelemről
      ” akkor tudhatná, hogy ez a mondás akkor vált “szólás-mondássá” amikor az a bizonyos fekete autó (Tóducz dr.) elvitte a másként gondolkodókat!”
      És mindegy, hogy először Tóducz úr mondta ki azt amire ön átvitten utalt.
      Ugyanez van a PC-vel, meg az IP cimmel is.
      Mivel hsz-e Sharom idióta hozzászólására vonatkozott a lenyomozható IP cimekkel nem valószinű, hogy a román titkosszolgálat foglalkozna az Orbánról terjestett rosszindulatu megjegyzések “megdá-dázásával. Úgy, hogy egy kicsit összeszedettebben kellene gondolkoznia.
      Amúgy pedig, a helyesirásom kritikájával kapcsolatban megjegyezném. Pocsék helyesírással nem illik más helyesírását kritizálni.
      Ilyen szó, hogy “megossza” nincs a magyarban.
      Ha arra gondol, hogy valaki a gondolatait több emberrel közli, akkor az a gondolatait “megosztja”
      Az ossza, az felszólító mód, és ebben az esetben az igekötő az ige után áll.
      Ekkor külön írjuk. Így: ossa meg.
      A gondolatjel, és a kötőjelek kérdésébe most nem mennék bele.

      Válasz
      • László Ferenc

        Köszönöm a jobbító kioktatadt.

        Válasz
      • László Ferenc

        Tisztelt uram. Ne mondja, hogy mind egy az, hogy a doktor úr hozakodott elő a fekete autóval.
        Nem olyan egyszerű az élet, hogy bármi mind egy legyen.
        Nekem például az sem mind egy, hogy Tump, vagy Biden nyer, mert az befolyásolja – így, vagy úgy – a mi Európai életünket is.

        Válasz
        • TÓDUCZ

          László úr, Ön beszél az élet nem egyszerűségéről? Na ne tessék viccelődni, hisz Ön még jóformán nem is élt!

          Válasz
          • László Ferenc

            TÓDUCZ 2020. november 4.-n 01:47 közelében
            Tessék mondani doktor úr – ön honnan tudja, hogy én mennyi idős vagyok?
            Csak azért kérdezem, mivel erre a meg állapításra jutott!
            Pedig már higgye el, gondolkodtam rajta, hogy megkérem, üljünk le Vásárhelyen egy jó magyar vendéglőbe – és ott átbeszélhetnénk a “világ dolgait”!
            Sőt, én vállalnám a számlát is – nem szeretném az idős, nyugdíjas főorvos urat, anyagilag lenullázni!
            De ha már nagyon belemennénk az “élet nem egyszerűségébe” – akkor feltenném a 1 millió Lei-es kérdést a doktor úrnak – ön szerint az határozza meg, hogy valaki mennyi idős, kora szerint – vagy az agya kapacitása, hogy abban, a meg élt rövid élete során mennyi “van abban”? (értem ez alatt azt, hogy mennyi ismeretet szerzett, az években mért, “rövid” élete során?)
            Mielőtt megint kifacsarva a mondanivalóját visszakérdezne, jelezni szeretném, koránt sem magamra gondoltam a kérdésemmel – csak úgy általánosságban kérdezem – az elismert, 38 évig igazgatóként és pszichiátriai főorvosként praktizáló orvost? Kérem, most mintha csak a hivatalos, általános munkaszöveget mondaná….!

  3. e.

    Vegre, Az en “biciklidudam” utan (irogattam mar tobszor , hogy a Momentum korunk ” Lenin fiai es lanyai”, egyelore fegyver es hatalom nelkul) vegre egy igazi legi riadot fujo szirena is megszolalt György Attila, író szemelyeben.
    Remelem ez nem egyszeri figyelmeztetes , hanem sorozatos lessz foldbe dongolesuk a Magyar Nemzet minden feluleten.
    Sejtem , hogy György Attila, író az en beirasaiman nem olvashatta, de ennek ellenere koszonom uram ,ugy erzem nem “dudaltam ” hiaba.

    Válasz
  4. Kali

    Figyelem Uraim ! Szekuritátés van a vonalban.A 11.01 22.29 -es beíró ( név nem számít ) azt ígéri, hogy aki ” jól odamond Orbánnak…” azt “ott bent az okosok” IP/PC lenyomozzák
    ( telefon , név, lakcím )
    Idáig világos. De hogy jön ide a ” 3 napi hideg élelem ” ?
    Szóval a Big Brother feléledt .

    Válasz
    • TÓDUCZ

      Kedves Kali úr, há biztos van az illetőnek a szállításhoz szükséges fekete taxija is!

      Válasz
  5. László Ferenc

    TÓDUCZ 2020. november 2.-n 15:25 közelében
    Doktor úr!
    Ha az alábbi rövid hozzászólását: “László úr, a badarságairól való….” kezdetű válaszlevelét elküldeném Maros Tibor professzor úrnak – értékelje ezt a rövid bejegyzését – és osztályozza le azt, akkor Ön szerint milyen jegyet adna Önnek?
    Kérdésem nyitottnak hagyom – várom a válaszát!

    Válasz
    • TÓDUCZ

      Nagy a baj Önnel László úr, ha már a temetővel is leveleződik.

      Válasz
      • László Ferenc

        TÓDUCZ 2020. november 2.-n 19:49 közelében
        Doktor úr!
        Köszönöm, hogy tudatta velem, Maros professzor elhunyt! (már ha nem lódít szokása szerint?)
        A professzor úr nyugodjon békében!

        Válasz
        • TÓDUCZ

          László úr, lódítani Ön szokott!

          Válasz
        • TÓDUCZ

          Alázatosan jelentem, hogy Maros Tibor, anatómus professzor, 2002-ben hunyt el Debrecenben!

          Válasz
      • László Ferenc

        TÓDUCZ 2020. november 2.-n 19:49 közelében
        Doktor úr!
        “…is leveleződik.”
        Helyesen: levelezik!

        Válasz
        • TÓDUCZ

          László úr, én erdélyi magyar öregfiú vagyok, nem holmi magyarországi jobboldali új fiú ( a tápos jelzőt mellőztem, hogy ne gázoljak az érzékenységébe!).

          Válasz
          • László Ferenc

            TÓDUCZ 2020. november 3.-n 12:23 közelében
            Na látja Tóducz dr. megint lódít.
            Gondolom, azért hisz engem ” holmi magyarországi jobboldali új fiú ( a tápos jelzőt mellőztem, hogy ne gázoljak az érzékenységébe!) – illetőségűnek, mivel ékezetes betűkkel írok – és igyekszem magam a magyar nyelv(tan) szabályainak megfelelően, magyarul kifejezni – ‘há’ ellentétben másokkal.
            A tápos megjegyzésével kapcsolatban pedig annyit, hogy tapasztalva az ön utóbbi időben néha előtörő feledékenységét – ön lehet az, aki táposok módjára GPS-el kell, hogy a hűtőben megkeresse a tejet!

  6. László Ferenc

    TÓDUCZ 2020. november 2.-n 15:25 közelében
    Továbbra is csak mérsékelt módon tisztelt doktor úr!
    Mintha előre láttam volna – és le is írtam – ön doktor úr, ha nem tud konkrét választ írni egy beírásra, akkor “úgynevezett ‘Tóducz módra’ válaszol rá, gúnyolódik, elterelő választ ad rá.”
    Látja doktor úr, bejött amit előzőleg írtam. Sajnálattal kell megállapítanom,hogy Önnek, tisztelt doktor úr, egy bizonyos kőrben jár az agya. Éppen ezért, aki olvassa az Ön beírásait, az szinte teljes bizonyossággal meg tudja mondani – mi lesz a doktor úr következő lépése, (beírása,,,)
    Sajnálom, hogy az elismert pszichiáter főorvos úr, erre az útra tévedt!

    Válasz
  7. Dobai

    Cikk van, fénykép van, vita is van bőven de hol vannak
    a nevek? Kik ezek a lenin fiuk? – hogy a magamfajta
    tudatlanok előtt is tisztább legyen a kép.

    Válasz
    • TÓDUCZ

      Dobai elvtárs/tovarăș de ámerika, leírtam a főmajmok neveit e cikk alatt is, és más cikkek alatt is. Ne csak írni tessék, néha olvasni is!

      Válasz
    • László Ferenc

      Kali 2020. november 2.-n 18:58 közelében
      Megszólalt “Kali”, a sötétben bujkáló provokátor!
      Én ki merem írni a nevem, ellentétben azokkal, akik nick neveket írnak.
      Ha maga, az erma oldalán most feltűnt “figyelő provokátor” kifogásolja, hogy írtam a ‘3 nap hideg élelmet’ – akkor ha az emberek között élt volna (nem pedig esetleg a felső párt elitben?) akkor tudhatná, hogy ez a mondás akkor vált “szólás-mondássá” amikor az a bizonyos fekete autó (Tóducz dr.) elvitte a másként gondolkodókat!
      Bár a dr. úr, ezt csak a szokásos vagdalkozása miatt mondja – őt biztosan nem vitte sehová a fekete autó, hiszen elmondta itt az erma oldalán – jó főorvosi állása, majd aligazgatói állása volt – egy pszichiátriai intézetben!
      Azokat nem vitte sehová a fekete autó – inkább mentek nyaralni – ingyenes beutalóval – Mamaira és Constanzara!

      Válasz
      • TÓDUCZ

        László úr, pillanatnyi felindultságában miért írogatja tovább a féligazságokat tartalmazó badarságait? A pszichiátriai intézetben 38 évig voltam igazgató és orvos. A “fekete autó” éjjel akkor már nem közlekedett, kiment a divatból. A Kali vezetéknév meglehetősen gyakori Erdélyben, akár csak a László név. Kali urat is megilleti a véleménynyilvánítás szabadsága, akárcsak Önt. Nem lenne fölösleges, ha személyisége fejlődése érdekébe megfontolná Nyilas úr beírását is.

        Válasz
        • László Ferenc

          TÓDUCZ 2020. november 3.-n 10:01 közelében
          Ejnye, ejnye doktor úr!
          Remélem, belátja hogy igazam van, amikor azt írom, hogy az utóbbi időben olyan feledékeny, hogy táposok módjára, GPS-el kell a hűtőben megkeresnie a tejet.
          Ez utóbbi bejegyzése is azt bizonyítja, hogy már híján van a saját véleményének, – kénytelen idegen tollakkal ékeskedni! (Há, Kali, Nyilas-ra hivatkozás)
          Éppen ezért nem szeretném tovább terhelni a doktor úr bizonyos – felső régiókban lévő – kapacitását, így nem látom az értelmét ennek az adok, kapok-nak. (természetesen, ha a doktor úr továbbra is örömét leli abban, hogy “az ifjú jobboldali” útját egyengesse a “helyes irányba” – én állok elébe, nem hátrálok meg)
          Csak még egy megjegyzés, hogy pontosítsam a doktor urat. Írja, “A pszichiátriai intézetben 38 évig voltam igazgató és orvos. A “fekete autó” éjjel akkor már nem közlekedett, kiment a divatból.”
          Há, ha csak a mai 2020-ból 38 évet visszaszámolunk, akkor bizony még 1982 írtunk – tehát jócskán benne voltunk az “Aranykorban”. (de ha doktor úr korábban ment nyugdíjba, akkor pedig még biztosan járt az az ön által emlegetett fekete autó. Tehát bizony megint csak feledékeny a tisztelt doktor úr – vagy megint lódítani akart!?
          Okos enged, sz…r szenved – tartja a magyar közmondás!
          Jó egészséget kívánok önnek!

          Válasz
          • TÓDUCZ

            Ha nem “látja értelmét” László úr, akkor miért forszírozza? Megszokásból? A fekete autó az 1950-es években volt divatban!

  8. László Ferenc

    Isaak 2020. november 2.-n 08:53 közelében
    A 11.02/01.12 -i
    Shalom, kedves Isaak!
    Schwartz Gyuri bácsi (csak pontosan, szépen, mint annak idején az édesanyja adta néven) nem most került fel a pokolba kerülők nevei közé!
    Elkövetett már ő olyan sok rosszat az emberiség (országok) ellen, hogy ő, már régen útban van arra felé. Végül is már (szül: Budapest,1930.08.12.) 90 éves elmúlt…

    Válasz
  9. sandor

    probaltam megosztani a Facebook-kon de nem tetczet nekik gondolom a cim miatt, a tartalmat ugye csak oda gondolhattak a vilag uj cenzorai hiszne egy cim nme mindig tartalmazza a tartalomnka a lenyeget

    Válasz
  10. Sharom

    Belátható időn belül elérkezik a pillanat, amikor az aki nem Orbán Viktor csicskása, annak kötelező lesz a sárga csillag viselete.

    Válasz
    • Sztrogoff Mihály

      Nem tudom,hogy hány éves vagy? Én éltem a Sztálin és Ceaușescu diktatúrát.Ha ismernéd hogy milyen a diktatúra,nem írnál ilyen csacsiságokat. A neomarxista-liberális agymosás nálad bejött!

      Válasz
    • TÓDUCZ

      Sharom, az OPNI bezárásakor került forgalomban?

      Válasz
    • László Ferenc

      Sharom 2020. november 1.-n 22:29 közelében
      xxx
      Lehet, hogy Shalom -ot akartál írni? Akkor lenne értelme a szónak.
      Az írásodból, csak az olvasható ki, hogy egy xxx (a xxx szinonimája – ha azt sem értenéd) gyűlölködő alak vagy!
      Fejtsd már ki, miért haragszol ennyire Orbánra? Bárkinek joga van haragudni másik emberre – de mint te, ebben az esetben, összekapcsolni a sárga csillag viselésével – főleg Orbán esetében – az maga az idiotizmus csúcsa.
      Amikor ilyeneket leírsz, biztosan arra gondolsz, hogy az internet névtelensége mögé bújva, bármit leírhatsz, úgy is névtelen maradsz. (“jól oda mondok Orbánnak…”)
      Tévedsz Sharom!
      Bár a PC-hez csak kevésbé értek, de azt én is tudom, hogy minden PC-hez, okos telefonhoz, stb. tartozik egy IP cím, ami alapján, “ott bent, az okosok” (régen s-el kezdődött a nevük és u-val végződött) pillanatok alapján megállapíthatják, hogy az a bizonyos IP cím, milyen PC-hez, vagy telefonhoz tartozik – amiről elküldték a gyűlölködő sorokat! És azon természetesen szerepel a neved, lakcímed is!
      Ezért csak jó tanácsként javaslom, ha továbbra is szándékodban áll ilyeneket írni, akkor készítsz magadnak 3 napi hideg élelmet – ne hogy meglepetés érjen!
      Béke veled!

      Válasz
      • TÓDUCZ

        László úr nem kell fenyegetőzni, az a DK-sok és a Momentumosok eszköztárára jellemző. Ezért említettem a tegnap az antitézist.

        Válasz
        • László Ferenc

          TÓDUCZ 2020. november 2.-n 09:37 közelében
          Doktor úr!
          Még mindig némi tisztelettel Ön felé, de már kissé elbizonytalanodva – és éppen ezért, már szintén nem fogom vissza magam válaszomban!
          Tehát, ha még működik a fejében lévő diónyi ‘valami’ – akkor meg kellett volna értenie, hogy én senkit nem fenyegettem meg. Ezzel ellentétben, felhívtam az illető figyelmét arra, HA ISMÉTELTEN ILYEN KIFEJEZÉSEKET HASZNÁL, akkor számíthat arra, hogy a hivatalosságoktól dá-dát kaphat! És ezeket is feltételes módban!
          Nem gondoltam volna, hogy a pszichiátria felkent főorvosa, ilyen nehezen érti meg amit írtam – sőt, félre is magyarázza!
          Talán azért, mert éppen ez az érdeke, ez passzol (vagy nem passzol?) ahhoz, amit írni akar egy egy beírásra!
          Önnél soha sem lehet tudni, hányadán áll bárki is!
          Szokása, ha nem tud konkrét, elfogadható választ írni, akkor úgynevezett ‘Tóducz módra’ válaszol rá, gúnyolódik, elterelő választ ad rá. Olyan még nem történt – az én ismereteim szerint – hogy valaha elismerte volna, ha éppen valamiben tévedett, rosszul ítélt meg valamit – és uram bocsáss, még elnézést is kért volna!
          Nem tudhatom, hogy ön magyar nyelvű általános iskolába járt volna – de ott olyan alapvető ismereteket – mint elemezni egy mondatot, – tanítottak!
          Önnél nem látom, hogy ezt megtanulta volna – mert akkor meg érti, felfogja amit írtam és nem azt válaszolja, amit válaszolt!

          Válasz
          • TÓDUCZ

            László úr, a badarságairól való figyelemelterelő mutatványa soványra sikeredett. Ön felrója nekem, hogy nem értem az ermán elsütött disszertációit, de hát a gond azzal van, hogy Ön se érti saját “bölcsességeit”.

          • Nyilas

            Kedves László Ferenc úr.
            Az a baj önnel, hogy tényleg nem érti saját magát sem. Ön valóban nem fenyegetőzik. Ön csak felhívta a figyelmet arra, hogy az Orbán rendszer figyeli a facebook bejegyzéseket, és kideríti még az állnév alatt irt Orbárn rendszert biráló bejegyzések nevét cimét, és majd megy értük a “fekete autó”. Ön, miközben látszólag kiáll, és védelmezi az orbáni politikát, gyakorlatilag megerősitette ennek a Sharom nevü hozzászólónak a hülyeségét.

  11. antal m.

    Az ifjak mindig a kihívóságnak éltek és élnek, addig amíg beköszönt a nagybetűs élet mindeniknek! Az az emberek-é lesznek, felelősséget vállalnak, le családosodnak és dolgozni kezdenek.! A munkavállalás, tevékenységek végzése megnyomja a vállaikat, mert az kell első sorban teljesíteni,- hanem nincs pénz kereset! De, fel is kell e vonalán nőni azzal, hogy megfelelően élhess! Ne feledje senki,– jelenleg mindannyiunk előtt válság következik, – változni-szigorodni fog minden, –azaz nem sok pénzünk lesz a zsebünkben! Látom, hogy egyes be mutatott ifjak, áskálódnak, vagy mind keresik a hőbörgést,- elégedetlenkednek,-szitkolódnak, gyűlölködnek! Másként látják a világot! ? Új Javításra, fejleményekre szükség van,- de mérsékletes eljárások közepette!…
    Összefogásra kell erőt pazarolni, és nem a léhaságokra!

    Válasz
    • TÓDUCZ

      Ámen.

      Válasz
  12. lazac3

    “Semper fidelis. Örök hűség. Nem egy párthoz: a Nemzethez. Ez az, amiről nektek fogalmatok sincs.” – hogy lehet ennyi cinizmussal megmaradni?

    Válasz
    • László Ferenc

      lazac3 2020. november 1.-n 00:57 közelében
      Azért írhat ilyen hozzászólást, mert maga olyan buta, hogy nincs is tisztában a “Nemzet” fogalmával.
      Bizonyára “Szabad Nép” félórákon szocializálódott – ha érti egyáltalán!
      Itt ütközik ki a cikk író igazsága – amit maga buta módon kritizál – amikor azt javasolja a magához hasonló gondolkodásúaknak, hogy mennének el, a megjelölt falvak egyes “vendéglátóipari helységeibe” (nem akartam másként fogalmazni) és ott mondaná el a szónoklatait.
      Addig semmi gond nem lenne – elvégre szólásszabadság van – csak előtte még időben rendelje meg a mentőt!
      Azok az emberek, nem a maga észjárása szerint gondolkodnak – rájuk nem hatott a Momentum román nyelvű kisfilmje – agitációja !
      Még az is elképzelhető, hogy ilyen falujárása során olyan konzervatív gondolkodású székely atyafiakkal találkozik, akiknél öt, hat fröccs után felmegy a pumpa – és maga csak akkor kerül elő a kert végében lévő trágyadomb alól, ha már kiolvadt felette a hó!
      Ez csak egy jó szándékú javaslat volt – inkább a bel-budai, vagy a belső-pesti részekben “ossza” a nemlétező igazságát, ahol még “vevők” az ilyen ökörségekre!

      Válasz
  13. lazac3

    “a török hadseregben szolgáló keresztény zsoldosok” – ilyenek voltak Thököly Imre és kurucai is…

    Válasz
  14. Mikitata

    Tisztelt György Attila!
    Ezt a fiatalságot a mai középkorúak “termelték” ki. A pénzhajhászásban megvakult újgazdagok, s a frusztrált, magukat többre tartó, de társadalmi helyzetükkel elégedetlen intellektuel réteg. Csak ezt a két réteget említem, mivel ezek lehetnének a társadalom “műveltség-generátorai”.
    Az újgazdagoknak jóval több pénzük van, mint műveltségük de így is lazán habzsolhatják az “életet”, tehát minek az időpazarlás pl. egy könyv elolvasására . A pénzhajsza nagy erőfeszítést és sok időt igényel, ezért lefekvés előtt nem jut erő és idő pl. magyar meséket olvasni a szülői intimitás melegére, szeretetre áhítozó csemetéiknek. A frusztráltak pedig, a társadalom mindenkori és mindenért való hibáztatásával mérgezik utódaik szellemét.
    Kedves, Attila! Ne reménykedjen. Gondolja csak el, hogy ezek a fiatalok mit fognak átadni gyermekeiknek, ha egyáltalán vállalnak-e utódokat? Egyhamar tehát nem fognak eltűnni a porondról. Csak az a kérdés, hogy az excentrizmusuk milyen irányba röpíti őket. Reménykedjünk, hogy olyan irányba, amit a társadalom jóérzése/tűrőképessége már képtelen megemészteni/elfogadni, s akkor váltaniuk kell.
    Várni a természetes kiválasztódásra, badarság. Inkább a közösség egyik sérült pilléréről (család) a másik kettőnek,- az iskolának és egyháznak – kellene átvennie azokat a feladatokat, amelyeket a család vagy nem akarja, nem tudja, avagy rosszul teljesíti.
    Tudom, (én is) veszettül idealista vagyok! De álmodni szabad.

    Válasz
    • TÓDUCZ

      Kedves Mikitata, az SZDSZ magyarországi dicső bukása után, a Soros-hálózat erőteljesen nekifogott egy új SZDSZ fabrikálásában Magyarországon. Összeszedtek néhány magyarországi “reményteljes” fiatalt (Fegyőr, Botmixeres Katalin, Donáth Nusika, Hajnal Miklós, Bedő Dávid, Berg Dániel, Orosz Anna, Soproni Tamás, stb.) és megszervezték nekik nyugaton az érzékenyítésüket a nemzettelenség, az LMBTQ-ség, a gender, a valástalanság, a kozmopolitizmus, stb. iránt. (Egyébként a taktika nem új, hisz a komcsik egykor a Szovjetunióban küldték érzékenyítésre a magyar fiatalokat!) Miután érzékenyültek visszaküldték őket Magyarországra, hogy a magyar értékeket rombolják le. Mikitata, rendes magyart elsősorban a család képez, az iskola és az egyház ehhez csak hozzá tud járulni, ha magyar párti az iskola és az egyház. De ma már van Waldorf óvoda, iskola, Hit Gyüli és Iványi Gábor egyház.

      Válasz
  15. ez van

    Nevetni fognak, de a megélhetést biztosító tíz árnyi háztájit felváltották a játékbarlangok, fogadótermek, meg a ki tudja hány féle pénzfaló akármik. A hosszúnyelű, vasvégű szerszámok már múzeumi tárgyak, pedig még nagyapám abból megélt, függetlenül, hogy milyen ideológiákat fújt a szél. Na most, mi lesz, ha a játékautomatákba nem lesz zseton, sem pénz, amivel zsetont vegyél? Akkor az sem, amivel kenyeret. A lenini sarló és kalapács már régen be van olvasztva, az akarat a fizikai munkára a lenini fiuknak nulla, az automata gyártósorok ingyen nem gyártanak pénzt, s akkor? Nem lenne itt az ideje, hogy ezekről is tárgyaljanak a leniniek? Ha át akarnak élni.

    Válasz
    • marczy

      Igen, akkor iskolába járni sincs értelme, köszönöm szépen, fogd meg a kapát és a kaszát (ironikus megjegyzés…). Erre a mai gyereket csak akkor lehet rávenni, ha azt látja, hogy el is lehet adni a termést és tényleg meg lehet belőle élni. Ehhez viszont gépek kellenek és kicsit nagyobb birtok, különben meg ha csak arra elég, hogy elvegetálj belőle, az a mai világban nem perspektíva. (Ja, ismerek mezőgazdasági vállalkozót, köszöni, jól van, sokat dolgozik, de jól megél belőle.)

      Válasz
      • TÓDUCZ

        Tisztelt marczy úr, a Momentumos “derék” lányok és legények kapcsán, miként jutottak ezek a gondolatok az eszébe? Mit tetszett asszociálni mivel?

        Válasz
  16. Nagy Medve

    Az ilyen írások egyet jelentenek: valaki fél tőlük, mert érzi, hogy hatalma nem tart örökké. Ha neki leáldozik akkor majd az elszámolás napja is el fog jönni. 89 nyarán még Ceausescu is azt hitte ő a mndenható, megpróbálta huligánoknak, terroristáknak, stb beállítani azokat akik a szabadság után sóvárogtak.
    Ez történik itt is, egy pillanatban a kocka fordulni fog, lehet nem lesz véres de a történelem már bizonyította: semmi sem tart örökké. Egyedül a Döbrögi sorsa bizonytalan még: elmenekül, száműzik mint Napoleont vagy lógi fog?

    Válasz
    • egy kicsi bocs(ánat)

      Úgy látszik amíg a lógatásokat még nem kezdik el, az új lenin-fiúk még ilyen bejegyzésekre is szakítanak időt. Bár ne tennék, gondolnánk elsőre, de jobb ha bemutatkoznak. Úgy látszik valóban több a gyűlölet bennük mint az ész. Aki a ceusescu rendszerhez hasonlítja a mai magyar rendszert az vagy teljesen idióta vagy rosszindulatú.

      Valójában a magyar nemzetért kifejtett munkájáért akarjátok ti elszámoltatni a mai magyar vezetést, mert gyűlöltök mindent ami magyar, akárcsak a lenin-fiúk. Ilyen egyszerű az igazság.

      Válasz
      • László Ferenc

        egy kicsi bocs(ánat) 2020. október 31.-n 22:35 közelében
        Uram, 100 %-ban egyet értek Önnel!

        Válasz
        • TÓDUCZ

          László úr, Ön a Nagy Medve, a lazac3 antitézise?

          Válasz
          • László Ferenc

            Toducz úr. Már az is baj, ha valakivel nem értek egyet?
            Az utóbbi időben pedig azt vettem észre az írásaiból, hogy egy oldalon állunk!
            Vagy magánál ha van kalapja, nincs kalapja a módi? Mindegy!?

          • TÓDUCZ

            László úr, Önnek akkor sincs kalapja, amikor azt hiszi, hogy van. Hofi mondta hajdan: ” Ott a járda, járjon jól.”

    • TÓDUCZ

      Nagy momentumos troll tetszik lenni kedves Medve. A valakik, akik nem félnek tőlük, azok az egészséges nemzeti érzelmű magyarok. Azt majd megbeszéljük később, hogy ki fog lógni.

      Válasz
    • Kiss bocs

      Nagy Papa ! Ne tessék utalgatni a ’89-es Ceausescu esetére. Tessék nyugodtan téli álomra hajtania buksi- bölcs fejét nemes barlamgjában. Szorult esetben Parkőr Viktor talál majd magának egy napfényes biztonságos tisztást Türkmenisztánban vagy akár a nemes dakoták ősi földjén.

      Válasz
      • László Ferenc

        Kiss bocs 2020. november 1.-n 08:10 közelében
        Akinek ilyen gondolatai vannak, egyszerűen szólva egy idióta, elmebeteg!
        Olyan, aki egy bizonyos szinten alul van – így vitázni sem érdemes vele!

        Válasz
    • László Ferenc

      Nagy Medve 2020. október 31.-n 20:12 közelében
      Érdekes módon, ezt a ‘nagy bolondot’ eddig nem igen olvastuk az erma oldalán.
      Lehetséges, hogy bér kommentelő lenne, akinek figyelni kell az ilyen írásokat – és negatívan válaszolni rá?
      Javaslom, húzódjon vissza a barlangjába és aludjon még jó sokáig!
      Aludja csak át a most következő USA választást is – mert ha ott Trump elnök fog győzni,(ami nagyon valószínű) akkor újra infarktus közeli állapotba kerül. (mint amikor ezt a cikket olvasta). Mert az a győzelem tovább fogja erősíteni, a maga által nagyon gyűlölt Fideszt Magyarországon!
      Az ilyen, volt SZDSZ tagok, szimpatizánsok – mint ez az ursu – rendre felbukkannak a Momentum soraiban. Itt is ugyan az a feladatuk, mint régen volt – bomlasztani, mindent megtenni annak ellenében, hogy Magyarország és a határon túlra került magyarok, újra egy növekedő, minden tekintetben feltörekvő nagy nemzet legyen!
      És amint az SZDSZ-ből is elegük lett az embereknek (az először hangoztatott antikommunista szólamaik) megtévesztettek sok embert, de évek során, ki tűnt a foguk fehérje – éppen ezért, előbb utóbb, ez a hazaáruló bitang “Momentum” társaság is, elődje sorsára, megérdemelt helyére, a történelem szemétdombjára fog kerülni!
      Sajnos, viszont a majdani megtapasztalás évei (ha 2022-ben beválasztják őket a Parlamentbe) sokat elvesznek abból, a már tizenegy éve tartó fellendülésből, ami ma Magyarországot jellemzi (és így a mai határokon túl élő magyarok segítését is) !
      Éppen ezért – véleményem szerint – már véget kellene vetni a sokszor “finomkodó” politikának – határozottan, keményen kell képviselni a nemzeti politikát – hiszen évtizedek óta bizonyítják ezek a pártok (SZDSZ, MSZP, és a mostanság előbukkant PB, DK, Momentum, Kutyapárt, LMP, Iszom, stb.) hogy szellemiségük, napi gyakorlatuk, ellentétes a magyar emberek érdekeivel!,
      Ezzel kell már mindörökre leszámolni – és valóban összefogni a gyarapodó nemzet érdekében!

      Válasz
      • Nagy Medve

        “Aludja csak át a most következő USA választást is – mert ha ott Trump elnök fog győzni,(ami nagyon valószínű) akkor újra infarktus közeli állapotba kerül.”

        Ha véletlenül nem Trump lesz a győztes akkor mi lesz? Gondolom Sorost vagy Bill Gates-t fogják majd ezért is okolni.

        Válasz
        • László Ferenc

          Való igaz hogy Sorost, aki maga 240 millió dollárt adott Biden választására.
          Az a patkány soros, az emberiség testén egy buzlo fekély.

          Válasz
          • Isaak

            A 11.02/01.12 -i beírás után Soros Gyuri bácsi is megnyugodhat. Ő is felkerült a Pokolra küldendők listájára.

          • TÓDUCZ

            Isaak úr, a vén tróger már rég a listán szerepel!

    • László Ferenc

      Nagy Medve 2020. október 31.-n 20:12 közelében
      Egész irományából arra lehet következtetni, hogy maga már nagyon várja, amit – egyenlőre – feltételes módban le méltóztatott írni.
      Remélem, sokáig fog még várni! Mert a magyar emberek nagyobbik része, sokkal bölcsebb annál, hogy ilyen megfogalmazásokra felüljön.
      Úgy hogy ismételten javaslom, bújjon vissza a barlangjába – és még a feltámadáskor megszólaló harsonák hangjaira se jöjjön elő. Mert akkor már egyáltalán nem lesz szükség a maga fajta alakokra!

      Válasz

Szóljon hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük